RomeoMike Geplaatst 1 februari 2004 Share Geplaatst 1 februari 2004 Pas geleden mijn GPS V geregistreerd bij Garmin, waarna ik recht had op de laatste City Select software, in dit geval versie 6. Via de Nederlandse distributeur de CD netjes binnengekregen en aan de slag gegaan om de software te "unlocken". Je wordt op de site van Garmin door zeven stappen geleid, waar je bij de laatste stap je unlock code krijgt. Echter na het indrukken van de knop STEP 7, ging mijn browser terug naar het beginscherm van Garmin. Niets geen code gezien. Ook via e-mail niets ontvangen. Als ik het opnieuw probeer staat versie 6 inmiddels netjes als reeds unlocked door mij, maar de code kan je nergens nog eens zien... Probleem lijkt me duidelijk... (daar zit ik met mijn versie 6 cd'tje) Vraag is nu, wie heeft er ervaring met het unlocken van updates, en hoe verliep dat. Kwam er in stap 7 een apart scherm met de code (die je dan maar snel op moest schrijven), kreeg je een e-mail met de code, of wellicht via de gewone post... Ik heb Garmin ook al een e-mail gestuurd, maar nog geen antwoord, ben benieuwd naar jullie ervaringen. BVD Raymon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex Geplaatst 1 februari 2004 Share Geplaatst 1 februari 2004 @ RomeoMike: Ik heb mijn CitySelect in april 2002 aangeschaft. Als ik me goed herinner kreeg ik eerst een webpage met de unlockcode te zien. In ieder geval heb ik een e-mailbericht met die code gekregen, want die e-mail heb ik nog. Verder weet ik natuurlijk niet of de procedure na bijna twee jaar nog precies hetzelfde is, maar het lijkt erop dat er bij jou iets is misgegaan. Ik hoop voor je dat het antwoord van Garmin snel komt. ++ Lex ++ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elsinga Geplaatst 2 februari 2004 Share Geplaatst 2 februari 2004 Ik heb dit op verschillende fora gelezen, het komt heeeeeel veel voor deze fout. Garmin zal dt wel rechttrekken (ik begreep dat ze al in het weekend enkelen hebben geantwoord per mail). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schatzoeker Geplaatst 2 februari 2004 Share Geplaatst 2 februari 2004 GPS Shop uit Notter heeft vandaag een nieuwsbriefje verstuurd over het vastlopen bij het unlocken bij vraag 7. Helaas heb ik het mailtje gedelete, anders had ik het hier naar toe kunnen copieëren. De strekking is dat je een mail naar garmin moet sturen met je codes en vragen voor je unlocke code. Stuur anders een vraagje naar sales@gps.nl om te vragen wat je precies moet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 2 februari 2004 Share Geplaatst 2 februari 2004 Ik plaats het nieuwsbriefje hier even: EXTRA NIEUWSBRIEF REGISTRATIE Beste mensen, We krijgen veel signalen dat de registratie bij Garmin problemen oplevert. Tot en met stap 6 gaat alles goed, bij stap 7; het moment waarop de nieuwe unlockcode getoond zou moeten worden gaat het mis. We hebben hierover contact gehad met de importeur; het probleem schijnt veroorzaakt te worden door het op internet rondwarende MyDoom virus. U heeft daar vast over gehoord in de media. Drie mogelijkheden: U HEEFT NOG NIET GE-UPGRADE: Wij adviseren u een weekje te wachten met registratie; naar verwachting zullen de problemen dan opgelost zijn U HEEFT WEL GE-UPGRADE EN U HEEFT EEN UNLOCKCODE ONTVANGEN: In dat geval is er niets aan de hand; u kunt de code gewoon gebruiken U HEEFT WEL GE-UPGRADE MAAR TOCH GEEN UNLOCKCODE ONTVANGEN: Vrijwel zeker is uw upgrading als zodanig wel succesvol verlopen. Voegt u aan onderstaand bericht uw customercode en serienummer toe en mail het aan Garmin; u ontvangt dan ommegaand via email uw unlockcode; u kunt daartoe onderstaand voorbeeldbericht gebruiken. Namens Garmin excuus voor het ongemak! Groeten uit Notter, Jose, Eric, Ruud, Hans Stuur onderstaand bericht aan: cartography.europe@garmin.com " subject: upgrading error; final step not completed L.S., I tried to upgrade my City Navigator/City Select; followed the steps on your website; the final step was not completed though: I did not receive my new unlockcode. Please send me my unlockcode via email; or let me know what other steps to take. My customer/registration code is: (invullen) My serial number is: (invullen) " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden