t-ent Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 ik wil aan iedereen die bij mijn event een will attend heeft gemaakt een bericht sturen. nu is het makkelijker om dat in 1 keer te doen natuurlijk dan allemaal een prive bericht sturen. iemand een idee hoe ik dit kan doen? (ps: mijn tel nr en rekeningnr enzo staan er in, dus wil hem liever niet open en bloot op de cachepagina) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cernunnos Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 (bewerkt) Als je een cache pagina hebt aangemaakt voor je event die al actief is dan kun je via dezelfde knop als waar je kunt kiezen voor inschrijven, plaatsen note etc er ook voor kiezen als eigenaar van de pagina om iedereen een bericht te sturen. Ik weet even niet meer welke term ze daarvoor gebruiken, maar als je kijkt spreekt het voor zich. grtzz PS, nog even voor je gekeken, je kunt als eigenaar van de event pagina de optie announcement kiezen. Dan je berichtje tikken en versturen. Daarna wel je logje verwijderen als je persoonlijke info hebt gegeven. Goudhaartje bedankt voor het meedenken! 28 februari 2011 bewerkt door Cernunnos even wat toegevoegd, niet geheel onbelangrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GoudHaartje Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 als je announcement gebruikt komt alle info ook in een logje op de cachepagina. Dus na het versturen meteen deze log verwijderen als er gevoelige info in staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cernunnos Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 thx voor het meedenken, daar had ik nog niet meteen aan gedacht :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden