Jump to content
  • 0
barny

Nieuw Aardecache Dieptepunt? Gc2Hb84

Question

Dat ik niet geheel onbevooroordeelt ben, en dat ik het helemaal niets vind, en omdat ik het begrijpelijk vond dat virtueels toentertijd waren afgeschaft, vond en vind ik het nog steeds onbegrijpelijk dat groundspaek de ziel van geocachen voor dollars heeft schaamteloos heeft verpatst aan die lui van de aardecache’s,

Ik ben er van overtuigt dat bij elke aardecache die hier in Nederland bevind ook met een beetje nadenken van de cache eigenaar een fysieke cache had kunnen liggen.

Tegenwoordig is elk stukje krijtsteen wat er in Limburg aan de oppervlakte zit, elke watermeter in de verdrogende bossen, veel eendenkooien. Stukken zand kilometers onder de grond en Zelfs een gemaal in Lemmer als aardecache neergezet.

Er waren acht ik ook wat regels waar de aardecache aan gehouden moeten zijn, maar sinds kort is er in mijn opzicht weer een treurig dieptepunt bereikt, een aardecache waar twee vragen op internet opgezocht moet worden en een foto (ik dacht dat, dat niet meer “verplicht” kon worden) geplaatst moest worden om de CO te overtuigen dat je in de buurt ben geweest.

En dat resulteert dan ook meteen in zielige logjes van mensen die “in de buurt” zijn geweest of vroeger er ooit eens “in de buurt” zijn geweest of volgens mij helemaal nooit niet “in de buurt” zijn geweest en gewoon een verzinsel uit de dikke duim ophangen.

Nu mijn vraag aan al die mensen die door vele versierselen als bonzen, zilveren, gouden en platina aardecache master sterren laten blijken dat ze ow zo “trots” zijn op hun “verdienste” in het aardecache gebeuren.

Wat vinden jullie van dit soort aardecache’s, is dit wel volgens de aarde cachereglementen, zo ja, is dan dit niet de “nieuwe” virtuele cache , zo nee, kan en word er iets mee gedaan om dit nu tegen te gaan en in de toekomst?

Barny

Recommended Posts

• 0

... Wat ik ook jammer vind, en dat geeft ook de non betrokkenheid van de “echte” aardecache liefhebber aan, de onwil van die mensen om het eigen “nest” niet schoon willen houden, door dit soort excessen gewoon te tolereren...

Goed punt, maar de excessen omtrent schaamteloos coordinaten lekken staan veeeeeeeeeeeeeeeel hoger op de prioriteitenlijst om aangepakt te worden.

• 0

@ Solletjes Een ernstig zieke reactie, volkomen offtopick en ook nog eens volkomen onjuist, alleen geplaatst om persoonlijke gal te spuwen, en dat geeft gelijk je aardecache "betrokkenheid" en de "onwil" om tenminste het aardecachen een beetje zuiver te houden, meer dan duidelijk aan.

Barny

Edited by barny