Spring naar bijdragen

Nieuw Aardecache Dieptepunt? Gc2Hb84


barny

Aanbevolen berichten

Jammer dat het ook weer over de kwaliteit moest gaan, dat is namelijk persoonlijke heel verschillend

 

Kwaliteit blijkt toch een onderwerp te zijn dat ons (cachers/forumbezoekers) aan het hart ligt. En hoewel het persoonlijk is, en er geen explicite regels voor op te stellen zijn, weet jij net zo goed als ik wat onder een kwalitatieve cache verstaan wordt (Aandacht besteden aan beschrijving/pagina, locatie/route, waypoints/cachebehuizing)

 

Wat ik ook jammer vind,en dat geeft ook de non betrokkenheid van de “echte” aardecache liefhebber aan, de onwil van die mensen om het eigen “nest” niet schoon willen houden (...)

Je schrijft zelf de vergelijking en de mogelijke oorzaak al. Zolang er door de "bazen" wordt toegestaan, blijven dit soort (earth)caches gemaakt worden.

Mijn Earthcaches heb ik over de loop van verschillende jaren aangemeld. Ik merk dat men wel steeds strenger wordt bij het goedkeuren van een earthcache.

 

 

Wie zijn er nu nog bezig met de oude virtuele cache’s die zijn verschoven naar een andere site? Haast niemand toch?

De nog bestaande virtuals heb ik in een straal van 45 km rond mijn huis allemaal gedaan. Als je het over waymarking hebt, tja da's toch een andere site dus een stukje lastiger. En ook daar kun je puntje scoren. Misschien nog wel makkelijker dan bij geocacing omdat bij mij in de omgeving vrijwel elke (fiets)paddestoel een waymark is. Misschien dat het daardoor ook minder interessant is. Hoewel ik toch graag fiets.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

... Wat ik ook jammer vind, en dat geeft ook de non betrokkenheid van de “echte” aardecache liefhebber aan, de onwil van die mensen om het eigen “nest” niet schoon willen houden, door dit soort excessen gewoon te tolereren...

 

Goed punt, maar de excessen omtrent schaamteloos coordinaten lekken staan veeeeeeeeeeeeeeeel hoger op de prioriteitenlijst om aangepakt te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Solletjes Een ernstig zieke reactie, volkomen offtopick en ook nog eens volkomen onjuist, alleen geplaatst om persoonlijke gal te spuwen, en dat geeft gelijk je aardecache "betrokkenheid" en de "onwil" om tenminste het aardecachen een beetje zuiver te houden, meer dan duidelijk aan.

 

 

Barny

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...