albert-geert Geplaatst 20 februari 2011 Geplaatst 20 februari 2011 voor een van onze caches zijn wij op zoek naar een picknick bank deze hoeft niet heel goed te zijn opknappen kunnen we zelf wel. alvast bedankt groetjes albert-geert
Cernunnos Geplaatst 20 februari 2011 Geplaatst 20 februari 2011 Staan die niet al gewoon in het bos en op picknick plaatsen ? Ben benieuwd wat dit gaat worden Succes!!!
volksdansje Geplaatst 21 februari 2011 Geplaatst 21 februari 2011 Heb wel een oude houten tuintafel met 4 stoelen voor je gratis voor niets op te halen in Almere
Ellino Geplaatst 21 februari 2011 Geplaatst 21 februari 2011 Staan die niet al gewoon in het bos en op picknick plaatsen ? Ben benieuwd wat dit gaat worden Succes!!! Als een modder-eter al gaat aanstichten tot het uit het bos halen van picknickbanken voor algemeen gebruik.....
GeoVlinder Geplaatst 21 februari 2011 Geplaatst 21 februari 2011 Staan die niet al gewoon in het bos en op picknick plaatsen ? Ben benieuwd wat dit gaat worden Succes!!! Als een modder-eter al gaat aanstichten tot het uit het bos halen van picknickbanken voor algemeen gebruik..... Het is maar hoe je het leest....maar wel een leuke dubbele uitleg mogelijk.
albert-geert Geplaatst 22 februari 2011 Auteur Geplaatst 22 februari 2011 Heb wel een oude houten tuintafel met 4 stoelen voor je gratis voor niets op te halen in Almere dat vind ik heel erg tof ik denk dat ik daar wel wat mee kan. waarschijnlijk moet ik binnenkort toch een keer naar Almere dus dan zou ik het zo mee kunnen nemen.
volksdansje Geplaatst 22 februari 2011 Geplaatst 22 februari 2011 Dat is prima, mail me maar even via m'n profiel, dan kunnen we iets afspreken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden