Spring naar bijdragen

Plate Cover Cache


bali8183

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Voor onze cache ben ik op zoek naar deze cache container. Hij heeft op verschillende sites verschillende namen. Helaas is deze uitverkocht of vanuit het buitenland de verzendingskosten zo hoog dat dit geen optie is.

 

Weet iemand een webwinkel die deze kan leveren, liefst dicht bij NL en natuurlijk voor een normale prijs.

 

Alvast bedankt!

(hoop dat deze in het juiste topic staat en al niet eerder ergens stond, kon dit niet vinden in ieder geval)

 

Bali8183

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb er zo een in het veld, besteld bij Cacheboxstore. Weet je zeker dat het hoge verzendkosten betreft? Kun je die wellicht delen m.b.v. een grotere zending?

 

Cacheboxstore kwam ik ook op uit. Deze had normale prijzen, maar helaas uitverkocht :(

Een andere site die hem wel op voorraad, alleen verzendkosten waren minimaal 30 dollar :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een plaatje van iets neemt bijvoorbeeld een aan de muur geschroefde straatnaam of huisnummer .kun je daar geen logboekje achter schuifen ik heb zo'n cache een x gedaan waar het logboekje achter een plaatje op een oude spoorbaan zat.

Plaatje iets bol, buigen tis maar een idee scheeld kosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...