bali8183 Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 Hallo allemaal, Voor onze cache ben ik op zoek naar deze cache container. Hij heeft op verschillende sites verschillende namen. Helaas is deze uitverkocht of vanuit het buitenland de verzendingskosten zo hoog dat dit geen optie is. Weet iemand een webwinkel die deze kan leveren, liefst dicht bij NL en natuurlijk voor een normale prijs. Alvast bedankt! (hoop dat deze in het juiste topic staat en al niet eerder ergens stond, kon dit niet vinden in ieder geval) Bali8183 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 Ik heb er zo een in het veld, besteld bij Cacheboxstore. Weet je zeker dat het hoge verzendkosten betreft? Kun je die wellicht delen m.b.v. een grotere zending? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bali8183 Geplaatst 19 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2011 Ik heb er zo een in het veld, besteld bij Cacheboxstore. Weet je zeker dat het hoge verzendkosten betreft? Kun je die wellicht delen m.b.v. een grotere zending? Cacheboxstore kwam ik ook op uit. Deze had normale prijzen, maar helaas uitverkocht Een andere site die hem wel op voorraad, alleen verzendkosten waren minimaal 30 dollar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 Als je een plaatje van iets neemt bijvoorbeeld een aan de muur geschroefde straatnaam of huisnummer .kun je daar geen logboekje achter schuifen ik heb zo'n cache een x gedaan waar het logboekje achter een plaatje op een oude spoorbaan zat. Plaatje iets bol, buigen tis maar een idee scheeld kosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cpl_Uhl Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 Mijn idee, gewoon zelf maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eSeR2008 Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 Denk eens aan een koektrommel deksel (metaal), sigarendoos deksel. Verfje erover... Plak er 2 magneetjes in een soort van houder voor dat boekie en voila, lekker crea bea met een cache :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wilg Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 Voor $4.95 + $6.59 verzendkosten zag ik hem hier 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bali8183 Geplaatst 19 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2011 Voor $4.95 + $6.59 verzendkosten zag ik hem hier Bedankt, dat was wel een beetje wat we zochten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iersesetter Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 http://cgi.ebay.nl/Geocaching-Sneaky-Metal-Wall-Plate-Cache-/120675930326?pt=UK_SportingGoods_OtherSports&hash=item1c18d890d6 hier vind je er ook een in Engeland. kost 8,90 euro inc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leandraakje Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 (bewerkt) Of op http://www.cachingcontainers.com/sf/Custom_Geocache_Containers voor $4.95 en vanaf $50 ook gratis verzenden. Ze hebben daar meer interessante containers. 19 februari 2011 bewerkt door Leandraakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden