lack19 Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Wie weet hoe je je geocaching stat bar op je facebook pagina plaatst? mvg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
post@co Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 geen idee hoe, maar ik ben wel benieuwd of iemand dat wel weet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cernunnos Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Heb net zelf even gekeken, gebruik het niet maar heb wel een account. Kan zo nergens iets vinden waar je html codes in kunt geven dus ben bang dat dat niet gaat lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Heb je hier al eens gekeken? http://apps.facebook.com/my-html/ 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cernunnos Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Waldio, helemaal geweldig! Meteen een antwoord voor de topic starter! Is dus een module binnen facebook. Het is wat lastig te vinden, maar als je in de zoekbalk static fbml intypt komt je er wel. edit: hmm zo eenvoudig lijkt het dus ook nog niet te zijn, het moet dus mogelijk zijn maar hoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
solletjes Geplaatst 13 februari 2011 Share Geplaatst 13 februari 2011 Het lijkt er op dat dit static FFBML gaat verdwijnen: Facebook developers blog Eerder was er een facebook app die je geocaching statbar liet zien, maar die werkt ook al een hele tijd niet meer. Is wel jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lack19 Geplaatst 13 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2011 (bewerkt) via de app Profile HTML kan ik de html ingeven. De preview ziet er geweldig uit. Enkel stap 2 lukt niet, want ik heb geen + at th top of the page To add a profile tab: 1. Submit your code using the text box below. 2. Go to your profile, click the + at the top of the page and select Profile HTML from the list, or type it into the box.[/font] Ben ik nu de enige geocacher die zijn stabar wil weergeven? 13 februari 2011 bewerkt door lack19 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
post@co Geplaatst 13 februari 2011 Share Geplaatst 13 februari 2011 je bent niet de enige maar ik krijg het ook niet voorelkaar, ook kan ik nergens een + vinden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden