Spring naar bijdragen

Print Layout


Team Gelaen

Aanbevolen berichten

Ik heb her en der gezocht, maar (nog) niks hierover kunnen vinden.

 

Ik gebruik(te) altijd de mogelijkheid om een (multi)cache af te drukken via de 'printer friendly' knoppen op de cachepagina. Via de verschillende opties zette ik dan dingen aan/uit.

 

Echter vandaag (sinds de laatste update?) wordt de hele cache layout vernaggeld als je dat doet. zie voorbeeld: Baek park. Ik heb e.e.a. geprobeerd in Google Chrome en Internet Explorer. Beide geven hetzelfde resultaat.

 

Iemand enig idee of ik iets fout doe?

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zie het. Was net de releasenote thread aan het lezen of er daar niet al melding van is gemaakt.

 

Niet dus. Ben ik de enige die dat (nog) gebruikt....

 

Edit: toch ook effe gemeld in die thread

bewerkt door Team Gelaen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hm, mischien heb je gelijk.

 

Echter als ik kijk in de paginasource, zie ik wel html-tags staan in de oorspronkelijke pagina. In de uiteindelijke printpagina zijn die weer weggehaald. Nu kan het zijn dat die tags door de scripting software worden toegevoegd, echter dan vind ik het nog steeds een bug om ze zondermeer weg te halen/laten op de printer friendly pagina.....

 

Daarnaast ziet het voorbeeld dat je geeft er wel beter uit, maar nog steeds slechter dan het origineel. Ook daar is een heleboel html uitgehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echter als ik kijk in de paginasource, zie ik wel html-tags staan in de oorspronkelijke pagina. In de uiteindelijke printpagina zijn die weer weggehaald. Nu kan het zijn dat die tags door de scripting software worden toegevoegd, echter dan vind ik het nog steeds een bug om ze zondermeer weg te halen/laten op de printer friendly pagina.....

Als je zelf geen HTMl invoert zet die editor het om in HTML, want alles wat je op een pagina wilt laten zien in HTML. Ook deze tags hier op het forum worden eerst omgezet naar HTML en dan pas op het forum geplaatst.

 

Daarnaast is het waarschijnlijk een bug. Geef de developers van geocaching.com een paar dagen tijd en het is verholpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Daarnaast is het waarschijnlijk een bug. Geef de developers van geocaching.com een paar dagen tijd en het is verholpen.

 

Juist, staat intussen al minstens 2 keer op de feedbacksite, 2 keer met een NL cache als voorbeeld.

 

Intussen ook een bug die in review is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...