Kopfdorf-Rangers Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Hallo cachend Nederland Met het oog op de kindervakantie was ik op zoek naar leuke caches om met kinderen te doen. Ik stuitte toen op het Zuiderpark in Den Haag waar veel TAKG caches liggen. Mijn vraag is: heeft dit event/idee navolging gehad in andere delen van Nederland? Zo ja waar? Wellicht heeft iemend opeens zin om iets dergelijks weer op te zetten? een cache als voorbeeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGorkum Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 (bewerkt) Op 19 juni vindt, zoals gebruikelijk op Vaderdag, het 7e Poffertjes Event plaats. Bij het Poffertjes Event staan de kinderen centraal en is geocachen een soort van bijzaak Natuurlijk kunnen er in de regio caches gelopen worden en zal er wederom een kindercache worden uitgezet, maar gezelligheid en plezier is en blijft ons doel. Mede namens het pe-cluppie, Groeten, Team GeoGorkum 30 januari 2011 bewerkt door GeoGorkum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
solletjes Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Afhankelijk van hun leeftijd... klik ff op het Pokemon logo in mijn handtekening. Ligt tussen Ede en Arnhem. Succes met zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden