siwari Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Onlangs heb ik een OnRoute kaart gekocht op micro-SD. Stop ik deze in mijn GPS dan werkt dat ding prima, alleen wil ik vervolgens de kaart naar de computer overbrengen. Dat lukt niet omdat de kaart niet is geactiveerd. Wie weet hoe ik dat moet doen? Is er een speciale truck voor nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Haelder Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Als ik me niet vergis zijn de kaarten op SD niet geschikt voor op de pc. Hier heb je een CD-rom of DVD-rom versie voor nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Ja, dat was mijn gedachte ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
parie Geplaatst 2 februari 2011 Share Geplaatst 2 februari 2011 Er bestaat een programma als Gmap tool die de kaart omzet voor gebruik op Mapsource. Ik heb dit nog niet geprobeerd, en weet dan ook niet of dit zal lukken met een geregistreerde kaart. Ook een goede gratis kaart is te verkrijgen in openstreetmaps. (http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM_Map_On_Garmin/Download#Europe of openfietsmap die nog iets mooier is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wad-Seekers Geplaatst 2 februari 2011 Share Geplaatst 2 februari 2011 onroute zegt daar over: Als je kiest voor de CD-versie van de kaart kun je bovendien op de computer je routes voorbereiden. Totaal 14.000 kilometer aan paden die deel uitmaken van bestaande wandelroutes zijn alvast geaccentueerd weergegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 3 februari 2011 Share Geplaatst 3 februari 2011 Parie heeft gelijk. De route is moeilijk vooral als je findable en routable kaarten wil onder mapsource. Je hebt nodig gmaptool en de duurste professionele variant van cgpsmapper. De split tab van gmaptool kan gebruikt worden. Overigens is de prijs voor cgpsmapper niet mals (althans de prof versie). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden