Spring naar bijdragen

Verkeerde Datum Gelogd


djark

Aanbevolen berichten

Hallo mede cachers,

 

Ik zit met een klein probleempje. Ik ben afgelopen weekend wezen cachen en dan gebruik ik mijn geocache_visits.txt uit mijn Oregon om mijn founds te gaan loggen. Maar op de een of andere manier heb ik niet goed opgelet en is mijn eerste cache die ik gedaan had gelogd op 2010 ipv 2011.

Nu zul je zeggen, gewoon even aanpassen, maar ik heb die dag ook mijn 1000ste cache gedaan en dat was de laatste.

Ik denk dat als ik nu die eerste aanpas, dat deze dan mijn 1000ste wordt en de 1000ste de 999ste.

Wie heeft dit ook al eens meegemaakt en hoe opgelost?

 

Gr,

DJARK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo mede cachers,

 

Ik zit met een klein probleempje. Ik ben afgelopen weekend wezen cachen en dan gebruik ik mijn geocache_visits.txt uit mijn Oregon om mijn founds te gaan loggen. Maar op de een of andere manier heb ik niet goed opgelet en is mijn eerste cache die ik gedaan had gelogd op 2010 ipv 2011.

Nu zul je zeggen, gewoon even aanpassen, maar ik heb die dag ook mijn 1000ste cache gedaan en dat was de laatste.

Ik denk dat als ik nu die eerste aanpas, dat deze dan mijn 1000ste wordt en de 1000ste de 999ste.

Wie heeft dit ook al eens meegemaakt en hoe opgelost?

 

Gr,

DJARK

 

Je kan nog altijd text saven, log deleten, opnieuw loggen met goede datum gesaved text inplakken klaar....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan gooi je toch de laatste weg, vervolgens verander je de datum van de andere logs en voegt tenslotte de 1000ste weer terug. Ik geloof overigens dat het niet uit maakt, bij mij worden de caches die ik op een dag heb gevonden nooit in de volgorde van invoer getoond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...