Spring naar bijdragen

Hoe Multi Lopen


Team-Alf

Aanbevolen berichten

Na 2 traditionals vandaag mijn eerste multicache gelopen. Na de gegevens in de gps geladen te hebben op pad gegaan. Maar hoe doen jullie dat als je bij het eerste coördinaat bent en je moet naar de 2e waypoint. Ik heb nu elke keer op find gedrukt en toen het eerst volgende waypoint geactiveerd zodat ik ook een melding kreeg dat ik bij het waypoint was aangekomen. Met andere woorden heb ik op juiste manier de gps gebruikt om deze multi te lopen. (heb de cache wel gevonden!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Na 2 traditionals vandaag mijn eerste multicache gelopen. Na de gegevens in de gps geladen te hebben op pad gegaan. Maar hoe doen jullie dat als je bij het eerste coördinaat bent en je moet naar de 2e waypoint. Ik heb nu elke keer op find gedrukt en toen het eerst volgende waypoint geactiveerd zodat ik ook een melding kreeg dat ik bij het waypoint was aangekomen. Met andere woorden heb ik op juiste manier de gps gebruikt om deze multi te lopen. (heb de cache wel gevonden!)

 

lijkt me goed toch zo? als je de cache in je gps laadt en ook de overige waypoints erbij krijgt dan heb je alles goed gedaan. Het kan ook zijn dat je de volgende WP's moet bepalen in het veld. Dan doe je op je GPS markeer WP en pas je het gemarkeerde punt aan aan je berekenings en doe je hetzelfde wat je vandaag gedaan hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt de cache gevonden: je hebt het goed gedaan! gefeliciteerd :-)

 

Wij maken thuis altijd het aantal benodigde waypoints op de computer.

Ook waypoints waar we onderweg nog gegevens (getallen) over gaan vinden voeren we alvast zoveel mogelijk in.

Daardoor hoeven we onderweg minder in te voeren. Dat vinden we handig, maar is niet noodzakelijk.

 

Welkom trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay bedankt voor de reactie's maar ik dacht dat als ik alles ingeladen had ik automatisch een melding zou krijgen van waypoint naar waypoint naar waypoint enz. toen dat niet gebeurde heb ik dus de waypoints afzonderlijk geactiveerd.

Wat een heerlijke hobby trouwens!!!

 

Groet, Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik dacht dat als ik alles ingeladen had ik automatisch een melding zou krijgen van waypoint naar waypoint naar waypoint

 

Dat zou ook kunnen, maar dan moet je er een route van maken. Dat is in het veld vaak niet zo handig, want vaak moet je op een wp iets doen (iets zoeken, tellen, voelen, luisteren) en als je een route maakt en je komt al in de buurt van wp1 gaat hij automatisch naar wp2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...