lexhw Geplaatst 23 januari 2004 Geplaatst 23 januari 2004 Laat het me aub weten wanneer je het leuk vindt om dit op korte termijn te doen en zo wilt helpen evt. laatste foutjes uit mijn nieuwe cache te halen. Groetjes, Lex.
leokrabbendam Geplaatst 23 januari 2004 Geplaatst 23 januari 2004 Ik wil 't wel doen. Zondagochtend ok? Of valt dat in Harderwijk niet zo goed ? Maandag ah eind van de ochtend kan ik ook wel. Ik hoor 't wel! Leo
lexhw Geplaatst 27 januari 2004 Auteur Geplaatst 27 januari 2004 Leo bedankt, De laatste puntje kunnen nu op de laatste i-tjes worden gezet ! By the way, hoe krijg je zo een vraag als deze weer van het forum af ?
Kruimeldief Geplaatst 27 januari 2004 Geplaatst 27 januari 2004 By the way, hoe krijg je zo een vraag als deze weer van het forum af ? hehehehe, dat is alleen maar mogelijk als je er scheldwoorden en vunzigheid in zet, dan komt er een moddereter die alles schiinveegt en gelijk ben je weer lid af. Draadjes blijven tot in de lengte der jaren bestaan of de board moet eens gereset worden, wat niet te hopen is omdat anders alles pleite is. GRTZ Kruimeldief Bezint eer ge begint, wilt ge niet dan men uw tekst tot in het hiernamaals kan lezen, plaats het dan niet.
Rovel Geplaatst 27 januari 2004 Geplaatst 27 januari 2004 By the way Die vraag was niet aan jou gericht, Kruimeldief
Kruimeldief Geplaatst 27 januari 2004 Geplaatst 27 januari 2004 By the way Die vraag was niet aan jou gericht, Kruimeldief hehehe, nuh, dat is het mooie van een forum. Als iedereen geen vragen meer beantwoord die niet persoonlijk taan hem of haar gesteld zijn, kan een forum wel opdoeken. Maar ik snap de reden waarom je het schrijft. In feite wordt de moddereter geroepen, maar ja, ook uit zijn naam heb ik geantwoord.. GRTZ Kruimeldief Dit is een bericht van uw GSM-provider. Uw vibrator stoort op ons net. Gaarne uitzetten en met de hand afmaken.
Aanbevolen berichten