Garmindude Geplaatst 1 januari 2011 Geplaatst 1 januari 2011 hoi jongens ten eerste fijne 2011. ik heb de volgende vraag weet iemand hoe ik caches weer kan verwijderen op mijn gpsmaps 62 ik kan ze wel inladen via geocaching.com en ik heb gezocht op handleiding daar staat het er niet bij Groetjes Robert Kaim
Peetee Geplaatst 1 januari 2011 Geplaatst 1 januari 2011 (bewerkt) Op mijn 60Cx gaat het als volgt: Als je meerdere waypoints wilt wissen: 1. Druk op de FIND-toets. 2. Kies Waypoints 3. Druk op de MENU-toets. 4. Kies in het menu-tje de optie WIS 5. Druk op ENTER en kies voor ALLE SYMBOLEN of de symbolen naar jouw keuze. Als je een enkel waypoint wilt wissen: 1. Druk op de FIND-toets. 2. Kies Waypoints 3. Kies het waypoint dat je wilt verwijderen. 4. Druk op ENTER en kies WIS (linksonder). 1 januari 2011 bewerkt door Peetee
Team Professor X Geplaatst 1 januari 2011 Geplaatst 1 januari 2011 hoi jongens ten eerste fijne 2011. ik heb de volgende vraag weet iemand hoe ik caches weer kan verwijderen op mijn gpsmaps 62 ik kan ze wel inladen via geocaching.com en ik heb gezocht op handleiding daar staat het er niet bij Groetjes Robert Kaim Kijk nog eens goed in je handleiding op bladzijde 5 Welk type 62 is het eigenlijk?
*BaJo* Geplaatst 1 januari 2011 Geplaatst 1 januari 2011 caches kun je verwijderen door je gps aan te sluiten op de pc en dan in e map gpx van je gps de bestanden van de caches te verwijderen!
Garmindude Geplaatst 2 januari 2011 Auteur Geplaatst 2 januari 2011 (bewerkt) bedankt voor je antwoorden het betreft en gpsmaps 62 die gele de goedkoopste vergeten bij te zetten en nee ik hb geen handleiding bij gekregen alleen en snelgids 2 januari 2011 bewerkt door Garmindude
Cernunnos Geplaatst 2 januari 2011 Geplaatst 2 januari 2011 Handleiding staat dan vermoedelijk op de bijgeleverde cd en anders download je hem even bij Garmin via deze link succes!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden