keske27 Geplaatst 31 december 2010 Share Geplaatst 31 december 2010 Hallo all, Vreemd na Mijn/Onze 100ste found kan ik niet meer inloggen op Geocaching.com? Ik krijg de volgende (fout)melding: If you are human we apologize for the brief intermission. Please follow instruction. Wie Oh wie kan mij helpen? Groetjes Keske27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AJKwak Geplaatst 31 december 2010 Share Geplaatst 31 december 2010 hier geen probleem met inloggen maar ik ben wel Premium Member op .com misschien dat dat scheelt??? groeten alex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 31 december 2010 Auteur Share Geplaatst 31 december 2010 MMhhuuuu mmhhuu, Draadje mag dicht, Ik kan nu weer wel inloggen??? Zeker te maken met de jaarwisseling in de USA??? Groetjes, Keske27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 1 januari 2011 Share Geplaatst 1 januari 2011 Op het moment dat gc.com een buitengewoon groot aantal verzoeken vanaf jouw account krijgt om gegevens van gc.com binnen te halen, krijg je zo'n soort melding. Gc.com vermoedt dan dat software vanaf jouw account in grote getalen info aan het aanvragen of downloaden is en daardoor wordt je account tijdelijk geblokkeerd. Vandaar de opmerking "if you're human...". Als de software of de aanvragen stoppen, wordt na een tijdje je account vanzelf weer gedeblokeerd. Heb het ook eens gehad toen mijn peecee in een soort loop bleef hangen. Greetz Bloodwoosj. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 28 juli 2013 Share Geplaatst 28 juli 2013 Ik kan momenteel niet inloggen op de com. site. Ben ik de enige of zijn er meer met dezelfde problemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erwinsnits Geplaatst 28 juli 2013 Share Geplaatst 28 juli 2013 Ik kan momenteel ook niet inloggen. Ook niet via de app op mijn telefoon.MVG Erwinsnits Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kamapa Geplaatst 28 juli 2013 Share Geplaatst 28 juli 2013 Idem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Water Geplaatst 28 juli 2013 Share Geplaatst 28 juli 2013 Ik kan momenteel niet inloggen op de com. site. Ben ik de enige of zijn er meer met dezelfde problemen? Ook ik was druk bezig met loggen, maar werd van de .com site gegooid. Lijkt op server-problemen. Groet, Brandweerman Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diana Geplaatst 28 juli 2013 Share Geplaatst 28 juli 2013 ik ook niet. Wilde net een cache voor morgen opzoeken. Ik hoop op even geduld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 28 juli 2013 Share Geplaatst 28 juli 2013 Oke. bedankt allen, dan wacht ik geduldig af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 28 juli 2013 Share Geplaatst 28 juli 2013 (bewerkt) Ik was ingelogd en kan nu ook niet meer inloggen, krijg volgende foutmelding: Please correct the following issues: An error occurred while logging in. Please try your request again. If you continue to have problems, please send an email to contact@geocaching.com. 28 juli 2013 bewerkt door DanPan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dagger38 Geplaatst 28 juli 2013 Share Geplaatst 28 juli 2013 Ik kan ook niet meer inloggen, krijg volgende foutmelding: Please correct the following issues: An error occurred while logging in. Please try your request again. If you continue to have problems, please send an email to contact@geocaching.com. Idem hier , ook niet met ander account of forum Oef dus het zal wel een GC probleem zijn! G Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 28 juli 2013 Share Geplaatst 28 juli 2013 Probleem werd gemeld op Groundspeak forum: link Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 28 juli 2013 Share Geplaatst 28 juli 2013 Probleem is ondertussen opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 (bewerkt) Is er weer geklooi op de com. site ? Ik kan er wederom niet op Excuses het werkt weer. 29 juli 2013 bewerkt door de-fam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden