Spring naar bijdragen

Gevonden Caches


deklarinettist

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zoals Herman en Eugeni al aangaven hebben wij een nieuw symbooltje. Alleen vond ik het zelf niet zo duidelijk als de oude rode vinkjes dus heb ik een verzoek ingediend om of de oude vinkjes terug te krijgen of de smiley wat duidelijker te maken. Als je je hier in herkent kan je op het voorstel stemmen op http://feedback.geocaching.com/forums/75775-geocaching-com/suggestions/1328985-more-prominent-found-it-symbol-in-search-results. Hoe meer stemmen hoe groter de kans dat Groundspeak er iets mee gaat doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herken me hier niet in. ....waar gaat dit over???

 

Als ik nou echt het idee had, dat ze bij Groundspeak alle belangrijke zaken al hadden gedaan en dan nog wat dingen om het ons naar de zin te maken en ik vervolgens zeker wist dat ze echt helemaal niets meer te doen hadden daar, zou ik heel misschien een voorstel als dit hebben durven steunen.

 

(en dan nog...onder het motto..."leuker kunnen we het niet maken", wel vetter) ;)

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het eigenlijk een hele verbetering!

 

Die rode vinkjes zagen er zou ouderwets uit. Dit ziet er lekker strak uit. Het past veel beter bij die icons voor medaille en ook veel beter bij de nieuwe kaart.

 

Ik zeg: Houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...