deklarinettist Geplaatst 28 december 2010 Geplaatst 28 december 2010 Misschien heb ik wat gemist, maar volgens mij is recent geocaching.com uit de lucht geweest voor aanpassingen/onderhoud. Sindsdien zie ik niet meer het rode vinkje bij de caches die wij reeds hebben gevonden. Moet hier iets anders worden ingesteld of zijn ze echt weg?
Herman en Eugeni Geplaatst 28 december 2010 Geplaatst 28 december 2010 (bewerkt) Sindsdien zie ik niet meer het rode vinkje bij de caches die wij reeds hebben gevonden. Volgens mij is het rode vinkje omgezet naar een emoticon_smile. Dus je rood vinkje is nu een geel 28 december 2010 bewerkt door Herman en Eugeni
deklarinettist Geplaatst 28 december 2010 Auteur Geplaatst 28 december 2010 Sindsdien zie ik niet meer het rode vinkje bij de caches die wij reeds hebben gevonden. Volgens mij is het rode vinkje omgezet naat een emoticon_smile. Dus je ipv een rood vinkje zie je nu een geel Inderdaad, bedankt voor de snelle reactie
fietspomp Geplaatst 28 december 2010 Geplaatst 28 december 2010 Zoals Herman en Eugeni al aangaven hebben wij een nieuw symbooltje. Alleen vond ik het zelf niet zo duidelijk als de oude rode vinkjes dus heb ik een verzoek ingediend om of de oude vinkjes terug te krijgen of de smiley wat duidelijker te maken. Als je je hier in herkent kan je op het voorstel stemmen op http://feedback.geocaching.com/forums/75775-geocaching-com/suggestions/1328985-more-prominent-found-it-symbol-in-search-results. Hoe meer stemmen hoe groter de kans dat Groundspeak er iets mee gaat doen.
deklarinettist Geplaatst 28 december 2010 Auteur Geplaatst 28 december 2010 Stem uitgebracht op GS, om de smiley iets vetter te maken.
Twin Peaks Geplaatst 28 december 2010 Geplaatst 28 december 2010 (bewerkt) Ik herken me hier niet in. ....waar gaat dit over??? Als ik nou echt het idee had, dat ze bij Groundspeak alle belangrijke zaken al hadden gedaan en dan nog wat dingen om het ons naar de zin te maken en ik vervolgens zeker wist dat ze echt helemaal niets meer te doen hadden daar, zou ik heel misschien een voorstel als dit hebben durven steunen. (en dan nog...onder het motto..."leuker kunnen we het niet maken", wel vetter) 28 december 2010 bewerkt door Twin Peaks
silkwood Geplaatst 28 december 2010 Geplaatst 28 december 2010 Het is even wennen, maar het is wel uniform met het symbool dat voor de gevonden caches op geocaching-maps wordt gebruikt. Alleen is het symbool op de kaarten net iets groter.
Waldio Geplaatst 28 december 2010 Geplaatst 28 december 2010 Ik vind het eigenlijk een hele verbetering! Die rode vinkjes zagen er zou ouderwets uit. Dit ziet er lekker strak uit. Het past veel beter bij die icons voor medaille en ook veel beter bij de nieuwe kaart. Ik zeg: Houden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden