Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Welk programma gebruiken jullie om wat statistieken in je profiel te zetten.

Ik wil niet een hele waslijst maar gewoon een tabel van gevonden caches per land en per type.

Tot nu toe gebruikte ik die van Team Tan maar die werkt niet meer.

Cirkel

Geplaatst

Als je even een weekje wacht wordt er een tabblad van Groundspeak zelf toegevoegd aan je profiel.

Hierin staan (beperkte) statistieken als ik het goed begrepen heb.

Geplaatst

Heb je gsak? Ik gebruik een macro.

Ja ik gebruik gsak maar kan alleen maar de makro vinden die twee bladzijden statistieken spuugt.

Wat is een leuke macro ?

Cirkel

Geplaatst (bewerkt)

Als je FindStatGen40Beta gebruikt, kun je precies kieze hoeveel je wel en niet wilt zien. Laat hem even initialiseren en kies vervolgens voor 'Options'. Je kunt dan vanalles instellen (algemene dingen), maar in het frame 'Select report sections and display order' kun je met de verschillende knoppen precies aangeven wat je allemaal wel en niet wilt zien en in welke volgorde.

Veel plezier ermee!

Maar het lijkt er inderdaad ook op dat Groundspeak zelf ook statistieken aan je profiel toe gaat voegen volgende week tijdens het groot onderhoud. Maar het ziet er wel naar uit dat dat (in ieder geval voorlopig) een premium member feature wordt.

bewerkt door eitjes
Geplaatst (bewerkt)

Het schijnt dat dit een grote upgrade was die voornamelijk de performance van de site betrof (betere code waardoor de site sneller laadt, betere hardware waardoor je wat minder snel last hebt van trage servers, dus ook minder snel last van trager worden van de pagina's) en dat volgende week de 'normale' maandelijkse update komt waar ook de nieuwe features in zitten. Statistieken zijn (in ieder geval voorlopig) alleen voor Premium Members (zie ook hier)

bewerkt door Fotogravinnetje
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...