Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Even een vraagje...

Als ik als eigenaar op 1 januari 2011 om 01.00 uur mijn eigen Coin in een Cache in Overijssel drop (eerste drop van de Coin).

Telt Overijssel dan mee in de bezochte provincielijst? Oftewel hoeft de Coin dan nog maar 11 provincies te bezoeken?

Ik vraag dit om dat in het regelement verplaatsingen van eigen munten door eigenaren uitgesloten wordt.

Groet, Ard.

Ja, dit mag.

De eerste drop in de eerste provincie na 1 januari mag nog door de eigenaar zelf worden gedaan. In jouw geval zal dan Overijssel direct worden geteld. Ik zag een drop niet direct als 'verplaatsing', vandaar de verwarring misschien. Een eigenaar mag dus geen eigen coin 'retrieven' na 1 januari a.s. (uitzonderingen daargelaten, maar daarover beslist de wedstrijdleiding).

Succes!

Geplaatst

Nog maar 10 dagen en dan is de inschrijvingstermijn voorbij...

Ga nog eens door die la in het bureau, kijk nog eens kritisch naar dat stapeltje coins dat ligt te verstoffen, en neem deel!

Leuke prijzen, spanning, sensatie. Elke maand een prijs voor een verplaatser en aan het eind de verloting van de gloednieuwe Magellan eXplorist 610. :dribble::dribble:

Details staan in de eerste post van dit draadje.

Geplaatst

Het zag er even niet naar uit dat we mee konden doen omdat onze enige coin te ver weg zat om binnen te halen.

Nu hebben we voor ons 40 jarig huwelijk een FTF (Fourty Together Feast)coin gekregen. :thumbup::blush:

Hiermee gaan we graag mee doen met de 2011 race niet als Fourty Together Feast maar als First To Finish coin.

Hopelijk doet de racer het in 1 jaar net zo goed als ons huwelijksbootje in 40 jaar. :beerchug:

We gaan hem zo spoedig mogelijk startklaar maken en wensen iedereen een sportieve strijd.

Wijngemachtigde, bedankt dat je de schouders onder deze race zet. Leuk dat er ook een prijs zit aan het verplaatsen van de coins.

Geplaatst

Het wordt alsmaar mooier!!

Vandaag in de brievenbus, en ik had niet gedacht dat ik er ooit nog eens eentje in mijn handen zou houden:

Een echte Dutch Lion geocoin, met het hoogste nummer, de laatste in de reeks. Gedoneerd voor de 12 Provinciën Geocoinrace 2011 door...Dutch Lion. Onwijs bedankt.

Deze wil ik zelf wel winnen!!

8d464a94-72d0-45c7-96d5-e39debfc2e4e.jpg

Geplaatst

Het wordt alsmaar mooier!!

Vandaag in de brievenbus, en ik had niet gedacht dat ik er ooit nog eens eentje in mijn handen zou houden:

Een echte Dutch Lion geocoin, met het hoogste nummer, de laatste in de reeks. Gedoneerd voor de 12 Provinciën Geocoinrace 2011 door...Dutch Lion. Onwijs bedankt.

Deze wil ik zelf wel winnen!!

8d464a94-72d0-45c7-96d5-e39debfc2e4e.jpg

GEFELICITEERD MET JE DUTCH LION COIN....hij is welverdiend !

Geplaatst

Even een vraagje...

Als ik als eigenaar op 1 januari 2011 om 01.00 uur mijn eigen Coin in een Cache in Overijssel drop (eerste drop van de Coin).

Telt Overijssel dan mee in de bezochte provincielijst? Oftewel hoeft de Coin dan nog maar 11 provincies te bezoeken?

Ik vraag dit om dat in het regelement verplaatsingen van eigen munten door eigenaren uitgesloten wordt.

Groet, Ard.

Ja, dit mag.

De eerste drop in de eerste provincie na 1 januari mag nog door de eigenaar zelf worden gedaan. In jouw geval zal dan Overijssel direct worden geteld. Ik zag een drop niet direct als 'verplaatsing', vandaar de verwarring misschien. Een eigenaar mag dus geen eigen coin 'retrieven' na 1 januari a.s. (uitzonderingen daargelaten, maar daarover beslist de wedstrijdleiding).

Succes!

In het verlengde hiervan mijn vraag:

Omdat ik begin januari 2011 niet zelf de racecoin kan droppen in de beoogde startcache ,heb ik dat nu al gedaan.

Tevens de owner van de cache gevraagd deze coin pas na 1.1.2011 op pad te sturen, wat hij zal doen.

Geld mijn drop nu ook als een juiste start in deze provincie ?

M.a.w gaat vanaf 1.1.2011 0.00 uur de teller lopen voor de coin vanaf de plek waar ie zich dan bevindt ?

Geplaatst

Goed plan Lemfisk!

Die coin heeft de wijngemachtigde nu al dikverdiend voor al het werk.

En dat terwijl het startschot nog gaat vallen :-)

Geplaatst

Even een vraagje...

Groet, Ard.

Ja, dit mag.

Succes!

In het verlengde hiervan mijn vraag:

Omdat ik begin januari 2011 niet zelf de racecoin kan droppen in de beoogde startcache ,heb ik dat nu al gedaan.

Tevens de owner van de cache gevraagd deze coin pas na 1.1.2011 op pad te sturen, wat hij zal doen.

Geld mijn drop nu ook als een juiste start in deze provincie ?

M.a.w gaat vanaf 1.1.2011 0.00 uur de teller lopen voor de coin vanaf de plek waar ie zich dan bevindt ?

In principe tellen alle drops van 2010 niet mee. Echter, de cache waar de coin zich bevindt op 1 januari as, telt wel mee. Die cache zal aangevinkt worden als geldig en dus is de eerste provincie daarmee direct binnen. Als je dus nu, eind december de coin in een cache stopt, en hij blijft daar liggen tot 1 januari 2011, dan is dat een geldige drop voor de race en telt die provincie mee.

Als je de owner van de cache vraagt om de coin UIT de cache te nemen op of na 1 januari en dan de coin op pad te sturen naar een volgende cache...DAT MAG NIET. Je mag geen andere cachers vragen een coin voor jou te verplaatsen in 2011, of iets in het vooruitzicht te stellen zodat cachers jouw coin verplaatsen. Dat staat in de spelregels. Alles mag tot 1 januari, maar daarna moet de coin op eigen kracht verder.

GEFELICITEERD MET JE DUTCH LION COIN....hij is welverdiend !

Ik zie het als een donatie voor de race en heb hem ook als zodanig in de prijzenpot gestopt. Bedankt voor de complimenten!

Geplaatst (bewerkt)

Nog 9 dagen....

Met 115 aanmeldingen zijn er nog 35 startbewijzen te vergeven! Meld je nu aan voor de 12 Provinciën Geocoinrace 2011 en ding mee naar al die prachtige prijzen en bovenal de eer van het winnen!

Zie de eerste post in dit draadje voor het meest recente overzicht en alle benodigde informatie!

bewerkt door De Wijngemachtigde
Geplaatst (bewerkt)

Ik zal wel kei blond zijn, maar ik krijg die banner en dat kaartje van Nederland maar niet in mijn trackable pagina. Wel verdraaid!!!! :blush::blush::blush::no:

bewerkt door Indy & Jones
Geplaatst (bewerkt)

Ik zal wel kei blond zijn, maar ik krijg die banner en dat kaartje van Nederland maar niet in mijn trackable pagina. Wel verdraaid!!!! :blush::blush::blush::no:

Op de pagina van de banners kun je ze vinden. Kopiëer de bannertekst (eerst je munt aanmelden als je dat nog niet gedaan hebt). Daarna naar de site van je munt, edit en dan eerst op source klikken en vervolgens de gekopiëerde tekst plakken en submit.

Succes.

Zwervende Uil

bewerkt door Zwervende Uil
Geplaatst

Op de pagina van de banners kun je ze vinden. Kopiëer de bannertekst (eerst je munt aanmelden als je dat nog niet gedaan hebt). Daarna naar de site van je munt, edit en dan eerst op source klikken en vervolgens de gekopiëerde tekst plakken en submit.

Succes.

Zwervende Uil

Het ligt echt aan mij hoor. Maar ik heb geen "source" op mijn pagina. Ik heb

Trackable opties

Voeg een log toe

Bewerk deze trackable

Voeg een afbeelding toe

Print informatie blad

Bekijk in Google Earth

Ik zal wel helemaal verkeerd zitten. Maar als ik bewerk deze trackable doe, dan krijg ik ook geen source.

Ooooooo, kom ik nu heel erg dom over????

Geplaatst

Je werkt in het nederlands. source is engels.... Je zou tijdelijk kunnen omschakelen naar engels om de tips hierboven te volgen.

edit = bewerk en source zal wel bron of iets in die richting zijn

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...