Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

:thumbup::thumbup:

Van onze meest actieve deelnemer, qua verplaatsingen dan, kreeg ik vandaag een hele gulle donatie in de bus: Een set van 5 Triple Dragon geocoins, ongeactiveerd en in 5 verschillende versies!!

Zie HIER een link naar deze schitterende coins.

RvU, bedankt! :D

Geplaatst

Guus: :thumbup:

Alle partijen weer blij (op de directe concurenten in de race na dan :D )!

Alles weer goed.

Ik kaartte dit aan om gezeur in de toekomst voor te zijn.

Nu is het direct goed geregeld.

:thumbup:

Geplaatst (bewerkt)

Helaas net bericht gehad dat mijn coin (TB34QZ1)en de cache waar hij in zat met de plaatselijke boom snoei actie is verdwenen ik hoop dat hij nog ergens op gaat duiken in de toekomst.

Maar beschouw hem nu maar als verloren.

Jammer Jammer dat mijn 2e coin race zo aan zijn eind komt...

Bedenkt allemaal tot zo ver Tot een volgende ronde.

Groeten Alex

bewerkt door AJKwak
Geplaatst

@AJKwak,

Dit is wel heel erg. De coin was in de cache geplaatst op 30 december 2010 en is nooit verplaatst! De coin had hiermee weliswaar de laatste provincie gehaald die nodig was in de vorige race (net op tijd), maar heeft het tegelijkertijd wel heel slecht gehad in de nieuwe race.

En met zo'n naam...een vogel...ben je in mijn ogen wel een echte pechvogel! :cry:

Gezien de grootte van de prijzenpot en het feit dat er nog steeds donaties binnenkomen, doe ik je hierbij een pechvogelprijs toekomen: 1 van de vandaag ontvangen Triple Dragon geocoins!! Je mag zelf kiezen welke van de 5 uit de set je wilt hebben, ik zal een pm sturen.

Ik hoop dat dat het leed iets kan verzachten, en dat een volgende race beter zal verlopen.

Geplaatst

...doe ik je hierbij een pechvogelprijs toekomen: 1 van de vandaag ontvangen Triple Dragon geocoins!!...

Heeft AJKwak gelijk een nieuwe coin om op pad te sturen :lol:

Maar zeker jammer om te horen dat er weer eens een coin is verdwenen :cry:

Geplaatst

@De Wijngemachtigde

Pech heb ik zeker gehad met mijn coin.

Maar wat doe je er aan.

Bedankt voor het aanbod ik heb je een PM terug gestuurd met daar in mijn gegevens.

Mijn keuze is gevallen op de Triple Dragon Geocoin two-tone coin het is een erg mooie coin zo te zien.

Natuurlijk wil ik ook RVU bedanken want zonder zijn donatie had ik nooit troost prijs kunnen ontvangen.

Nu ik toch aan het typen ben wil ik meteen De Wijngemachtigde (GUUS) bedanken voor zijn voor treffelijke begeleiding van de race tot nu toe.

Bedankt AJKwak Alex

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb even zitten nadenken over een mogelijke vervanging van de coin van AJKwak door een andere coin. Ik had daarover niets opgenomen in de spelregels.

In het geval van AJKwak is duidelijk dat de coin verloren is gegaan en op zich zou er niet veel op tegen zijn om een vervanger in de race te zetten, die dan weer 'from scratch' op nul zou beginnen.

Het is echter zo dat er meer coins op dit moment aan de race deelnemen waarbij de verblijfplaats onduidelijk is; bijvoorbeeld de coins van stabertjes, Veer12, Wad-Seekers en huisje, om er een paar te noemen.

Om nu te voorkomen dat iedereen die denkt dat zijn/haar coin verloren is gegaan een verzoek gaat indienen om een vervanger op pad te sturen, met de kans dat de oude coin toch weer tevoorschijn komt, er vervolgens verwarring gaat ontstaan, en verzoeken voor vervangers te snel worden ingediend, kan ik helaas in deze niet coulant zijn en heb ik besloten het niet toe te staan een vervanger te gebruiken. :no:

Helaas. :cry:

bewerkt door De Wijngemachtigde
Geplaatst

Hallo Guus ik vind dat je hier een goed punt hebt.

Ook al ziet het er niet naar uit dat mijn coin ooit nog boven water komt zou het wel mogelijk kunnen zijn.

En dan heb je inderdaad het probleem dat er twee race coins van een persoon rond reizen een deelnemende en een niet deelnemende en dat zou verwarring kunnen geven.

Dus bij deze volgend jaar beter.

Ik blijf de race met plezier volgen.

Groeten Alex

Geplaatst (bewerkt)

@Indy & Jones

Nee, helaas, ook niet als duidelijk is dat de coin echt weg is.

Het probleem is dat het soms heel duidelijk lijkt en het vervolgens toch weer anders is. Het is niet altijd vast te stellen.

Onlangs zijn er van mijzelf twee coins weer opgedoken waarvan ik toch echt overtuigd was van hun verdwijning. Eentje was voor het laatst gezien op 2 juli 2009 (en daarna door mij als vermist opgegeven) en werd opeens weer door iemand gevonden op 9 januari 2011...ik bedoel maar (link).

Ook in het geval van AJKwak kun je niet uitsluiten dat de coin door de shredder is gegaan, nu tussen de houtsnippers ligt en over een maand weer door iemand wordt gevonden.

Ik blijf bij mijn beslissing, hoezeer ik het ook betreur.

Overigens betreur ik het nog meer dat er coins kwijtraken :angry: maar dat terzijde.

Geplaatst

Daarom ben ik niet zo goed om dit soort dingen te organiseren. Ik vond het een beetje zielig voor AJKwak. Te softie ben ik!

Je bent streng maar zeer zeker rechtvaardig Wijngemachtigde. Ga zo door!

Geplaatst (bewerkt)

Niet getreurd, niet getreurd!

Voor iedereen bestaat er nog steeds de mogelijkheid om coins te verplaatsen en voor februari worden onder de verplaatsers de volgende schitterende prijzen verloot:

(1) een ongeactiveerde mvs "Team Pooh" VGC geocoin (gedoneerd door hetzelfde team)

(2) de maandelijkse Nomad geocoin + TB buddy

(3) een non-trackable VOC coin sample ontworpen door Van Stoffelen Sr.

Toe maar!

Het is dus VGC/VOC maand.

Verplaatsen maar die coins (althans, de coins die nog reizen dan... :blush:)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...