Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Mooi hoor. Alleen de verhoudingen van de kaart kloppen niet echt. Die is te hoog. Kijk maar naar de pijltjes waar cirkels aan moeten zitten.

Geplaatst

Ik ben zeer happy met de site-opzet en de getoonde (voor)beelden......het lijkt mij een hele leuke ervaring om deel te nemen aan deze race.

Dat er nog maar veel deelnemers mogen volgen; nou,ja ook weer niet teveel concurrentie, natuurlijk !

Mijn race-coin loopt alvast "warm" hier (mag ook wel met dit weer :yes: ) en ik hoop snel een goed label te kunnen downloaden.

Geplaatst

Sommige van jullie hebben het waarschijnlijk al gezien, er is nu ook een banner beschikbaar voor de 12 Provincien Geocoinrace 2011, zie hieronder in mijn handtekening.

Deze is gemaakt door: Cernunnos!!

Bedankt daarvoor!

De html code van de banner is hier op te halen.

Geplaatst (bewerkt)

De cointags zijn ook klaar.

Deze kun je (eventueel geplastificeerd) met je coin mee op pad sturen. Hieronder te downloaden (rechtermuisknop), ofwel spoedig ook vanaf de bannerpagina op de racesite (hier) te halen.

Het is een handig extraatje voor de nietsvermoedende cacher die jouw coin in een cache aantreft en zich afvraagt wat er mee gedaan moet worden.

Doe er je voordeel mee!

b99dba06-df35-4eec-86ad-996ffc71ae85.jpg

....c0d027ec-4e55-4f05-873b-b119628efa7a.jpg

bewerkt door De Wijngemachtigde
Geplaatst

Voordat iedereen het kaartje gaat uitprinten: zou het woord 'aankruizen' gewijzigd kunnen worden in 'aankruisen'?

Geplaatst

Voordat iedereen het kaartje gaat uitprinten: zou het woord 'aankruizen' gewijzigd kunnen worden in 'aankruisen'?

Als iemand waarbij het taalpurisme hoog in het vaandel staat, ga ik me nu even heel erg schamen. Het plaatje is inmiddels aangepast.

Verder, volgens mij mag provincies en provinciën allebei, alhoewel provincies meer gebezigd wordt.

Nou goed.

Geplaatst

Ok, het heerlijk avondje is achter de rug...en nu heb je een geocoin gekregen van de Sint.

En je weet niet wat je ermee moet...

Ik wel!

Schrijf 'm vanavond nog in voor de 12 Provinciën Geocoinrace 2011 via geocoinrace2011[apestaartje]gmail.com!!

Geplaatst

Wij doen graag mee met de race. Het zal voor ons de eerste race zijn. We hebben er zin in.

Mail is inmiddels verstuurd.

Groeten Tapaz

Geplaatst

Het percentage inschrijvingen nadert de 50%.

Pluk die ene coin waar je nooit meer naar kijkt uit die verzamelmap, ruim die bureaula leeg en pak die ongeactiveerde coin die daar maar ligt te niksen...en schrijf je in voor de

12 Provinciën Geocoinrace 2011

:dribble::dribble::dribble:

Geplaatst

Ik zie dat steeds meer deelnemers hun coinbeschrijvingen aan het updaten zijn. Het is wellicht nuttig om het volgende daarbij te vermelden, omdat dit de verplaatsende cacher kan stimuleren de coin mee te nemen naar een volgende cache:

1.

Elke cacher die een racecoin ergens plaatst in 2011, maakt voor de maand waarin deze cacher de coin heeft geplaatst in een cache (te bepalen via de logdatum), via een loterij kans op een aardigheidje (b.v. een ongeactiveerde geocoin, een cachecontainer(tje), geostickers, een fles wijn, o.i.d.).

Als dezelfde cacher in 1 maand verschillende racecoins dropt, dan maak die cacher net zoveel keer kans in die maandloterij.

2.

Elke cacher die een foto maakt van de coin tijdens de race door Nederland en deze bij een log zet, maakt aan het einde van de race (januari 2012) ook nog eens kans op een mooie extra prijs. De uiteindelijke winnaar van deze fotowedstrijd zal worden aangewezen door de lezers van het forum op www.geocaching.nl nadat er een shortlist is vastgesteld door de wedstrijdleiding. De coin moet wel duidelijk herkenbaar in beeld zijn. Voor de foto geldt: schiet maar raak, alles mag: leuk, artistiek, lollig, natuurlijk, technisch hoogstaand, melig. Zie maar.

3.

De coin kan bonuskilometers vergaren (50 km per keer) als de coin door een verplaatsende cacher op de foto wordt gezet met een provinciehuis!! Deze foto's doen in principe ook mee in de fotowedstrijd.

4.

Het heeft geen zin de coin via de 'visited' optie mee te dragen van cache naar cache, omdat die tussenliggende kilometers niet zullen worden meegeteld. Alleen tussenliggende kilometers van caches waar de coin daadwerkelijk is gedropt, tellen mee. Ook buitenlandse kilometers worden niet meegeteld. De coin moet dus in Nederland blijven.

Geplaatst

Ik ben bezig om mijn pagina klaar te maken voor de racecoin. Nu loop ik tegen het volgende aan als ik de banners

in mijn coin-pagina plak dan komt de banner niet tevoorschijn maar komt de html-code daar te staan. Wellicht is hier

een ander trucje voor, wie weet hoe dit wel moet?

Alvast bedankt voor de hulp, groetjes Sandra

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...