milliesievert Geplaatst 18 november 2010 Share Geplaatst 18 november 2010 Ik krijg vaak de vraag hoeveel caches er zijn in nederland. Nou kan ik ze gaan tellen, maar wsl weet iemand dit. Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 18 november 2010 Share Geplaatst 18 november 2010 Op dit moment 11424. Ga hierheen klik, dan kan je in de tweede regel zoeken per land. Deze link is op de homepage van geocaching.com trouwens te vinden als 'Advanced Search' aan de rechterkant van de pagina. Japiejoo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eitjes Geplaatst 18 november 2010 Share Geplaatst 18 november 2010 Hier op geocaching.nl staan er ook grafieken van aantallen geplaatste caches in NL. Dan krijg je er echter een stuk meer te zien. Wellicht dat daar de ondertussen gearchiveerde caches ook bij staan? Volgens die grafieken zijn er ongeveer 16.000 caches geplaatst. Zie: Statistieken -> Grafiek algemeen ofwel Grafiek algemeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
milliesievert Geplaatst 18 november 2010 Auteur Share Geplaatst 18 november 2010 Iedereen bedankt voor links en uitleg. Ik weet nu dat er 11427 caches in Nederland zijn. Milliesievert PS Topic kan wat mij betreft gesloten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparks Sailor Geplaatst 18 november 2010 Share Geplaatst 18 november 2010 Merkwaardig, in mijn kaartenbak zitten er 11467! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wirholt Geplaatst 18 november 2010 Share Geplaatst 18 november 2010 Dat is ook al weer drie uur later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparks Sailor Geplaatst 18 november 2010 Share Geplaatst 18 november 2010 Net even geupdated, 11552. Maar ik blijf altijd achter de feiten aanhobbelen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden