Spring naar bijdragen

Link Naar Youtube Toegestaan?


trackr

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Beter onderzoek doen voordat jij een link naar een illegale clip opneemt in je cachebeschrijving? :rolleyes:

Tja, dat is nou eenmaal het risico van het gebruik van links naar bestanden die niet van jezelf zijn: ze kunnen elk moment worden verwijderd of gewijzigd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee, maar soms worden clips verwijderd i.v.m. schending van de auteursrechten en dan ligt je cache plat.

Wat zou je daar nog mee kunnen doen?

Dat is zoeken naar beren op de weg! Gewoon gebruiken wat internet u biedt! Geleuter over rechten en dergelijke...lekker belangrijk, moet je het maar niet op internet plaatsen. Zeker voor een hobbymatig spelletje ben ik daar heel makkelijk in!

En als je twijfelt niet in je cachebeschrijving gebruiken of zorgen voor een alternatief.

Alles wat op youtube staat is/mag je gebruiken. De link wordt zelfs speciaal gegeven om te kunnen gebruiken voor andere sites!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gebeurt mij regelmatig dat een link op Youtube naar muziek of afgeleide niet beschikbaar is.

Er staat dan bij dat de video niet beschikbaar is in mijn land vanwege het auteursrecht in mijn land.

Ik woon zelf in Duitsland, maar hou er dus rekening mee dat een cache dan alleen nog "lokaal" werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...