InTheNavy Geplaatst 24 oktober 2010 Share Geplaatst 24 oktober 2010 Hallowtjes allemaal. Ik ben een fervent cacher, en daarnaast al een hele tijd lid van de Scouting. Ik combineer de twee graag, hoewel bij ons op de groep het nog niet echt volledig aan slaat. Mijn vraag is: de Amerikaanse Boy Scouts hebben sinds kort een Geocaching Merit Badge (Insigne). Weet iemand misschien waar ik deze badge kan kopen? (online) Ik heb namelijk overal gezocht, maar tevergeefs. Alvast bedankt. mvg InTheNavy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cernunnos Geplaatst 24 oktober 2010 Share Geplaatst 24 oktober 2010 Ik zou zo 1.2.3. niet weten waar je hem kunt kopen, je moet hem tenslotte ook verdienen hé. Ik heb voor de mede lezers even wat extra info gezocht waar het nu over gaat, deze kun je HIER vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Voortrekkers Geplaatst 24 oktober 2010 Share Geplaatst 24 oktober 2010 Valt alleen te 'verdienen' denk ik. Zie ook: Scouting Site Amerika Staat ook een linkje met een pdf op, waar de 'benodigdheden' worden aangegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 24 oktober 2010 Share Geplaatst 24 oktober 2010 Hmmm, is maar voor een klein gezelschap weggelegd. Je moet een drietal Eagle caches vinden. Zie ook deze site Daar kan je nog een patch mee verdienen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hopmaniak Geplaatst 24 oktober 2010 Share Geplaatst 24 oktober 2010 Ik heb hem hier al liggen (ook de coin). Badge is echt schitterend, mooi gedaan met de schaduw op de vlag. Hij is gewoon te bestellen via; Geoscouting Btw, ik tel al een account of 8 a 9 bij de groep... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 24 oktober 2010 Share Geplaatst 24 oktober 2010 Klopt, mar het gaat om deze badge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hopmaniak Geplaatst 24 oktober 2010 Share Geplaatst 24 oktober 2010 Eens even een mailtje sturen naar een contact in US..., die heb ik nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
InTheNavy Geplaatst 24 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2010 die gele is idd degene die ik bedoel. ik zal eens een mailtje sturen naar BSA, kijken hoe daar op gereageerd wordt. Misschien zowieso een leuk idee voor scouting nederland om iets soortgelijks te maken?? (a) zou wel heel cool zijn, zeker omdat het de "nieuwe generatie" van Scoutingtechnieken voorstelt. ik bedoel, de insigne "zendamateur" zie ik nooit voorbij komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden