Vlindertje Geplaatst 9 juni 2013 Geplaatst 9 juni 2013 Zelfs het logo van Groundspeak is al verdwenen.... Dat komt omdat geocaching.nl het logo niet meer op de site mag hebben van Groundspeak en ze de datalicentie niet meer hebben. Kolder. Lees de richtlijnen voor het gebruik van het logo van geocaching.com (de vier vakjes). Anders is het voor het Groundspeak-logo (het schreeuwende mannetje). Dat mag alleen door Groundspeak worden gebruikt en gc.nl is geen onderdeel van Groundspeak. Over het ware motief om de logo's te verwijderen kan alleen de eigenaar van deze site zich uitlaten en hij is aan niemand verantwoording schuldig. Persoonlijk juich ik het toe. Geocaching is veel méér dan geocaching.com en mogelijk is het logo verwijderd uit voortschrijdend inzicht. Dat zal blijken als ook de meest onzinnige tekst van deze site wordt gehaald: Geocaching.nl is gemaakt met als enige doel het promoten en ondersteunen van het in 2001 ontstane Geocaching. De geestelijk vader van dit spel is Jeremy Irish, webmaster/founder van Geocaching.com, webdeveloper en 'tech head' uit Seattle, Washington area, USA.
indiana Geplaatst 9 juni 2013 Geplaatst 9 juni 2013 (bewerkt) Voor Geowolf (Vlindertje) geldt dus: "Ignorance is bliss". Oftewel, hij wordt niet gehinderd door enige vorm van kennis van zaken (in dit geval waarom de logo verwijderd moest worden) 9 juni 2013 bewerkt door indiana 1
Linkalovers Geplaatst 9 juni 2013 Geplaatst 9 juni 2013 (bewerkt) En nu verder? Volgens mij verandert er niets 'verder'. De data-licentie werd waarschijnlijk toch niet gebruikt, want de cache-kaart zijn niet up-to-date ( op z'n zachts gezegd ). GeoCaching.Nl is al een tijdje alleen een forum en nu ( zonder officiële data-licentie ) is dat 'officieel'. 9 juni 2013 bewerkt door Linkalovers
Odlaniger Geplaatst 9 juni 2013 Geplaatst 9 juni 2013 Eerlijk gezegd heb ik er geen last van dat vrijwel niets meer werkt. Ben niet geïnteresseerd in statistieken. Ik gebruik alleen de optie "Nieuwste caches" en heel af en toe kom ik op het forum (maar dat zal niet iedereen onbekend zijn).
barny Geplaatst 9 juni 2013 Geplaatst 9 juni 2013 Voor Geowolf (Vlindertje) geldt dus: "Ignorance is bliss". Oftewel, hij wordt niet gehinderd door enige vorm van kennis van zaken (in dit geval waarom de logo verwijderd moest worden) altijd grappig dat juist jij/jullie elke keer vlindertje en geowolf te samen noemt weten de lezers dan wel wie zich er allemaal achter de naam "indiana" verschuilen? en wat betreft de licentie, een juiste beslissing als je er geen gebruik van maakt kan het net zo goed weg Barny
Odlaniger Geplaatst 9 juni 2013 Geplaatst 9 juni 2013 "weten de lezers dan wel wie zich er allemaal achter de naam "indiana" verschuilen?" Vertel!
Linkalovers Geplaatst 9 juni 2013 Geplaatst 9 juni 2013 (bewerkt) Voor Geowolf (Vlindertje) geldt dus: "Ignorance is bliss". Oftewel, hij wordt niet gehinderd door enige vorm van kennis van zaken (in dit geval waarom de logo verwijderd moest worden) altijd grappig dat juist jij/jullie elke keer vlindertje en geowolf te samen noemt weten de lezers dan wel wie zich er allemaal achter de naam "indiana" verschuilen? Foei . Gelukkig heb ik maar 1 account hierzo. De enig, de echte Linka’s Lover Edit: die #$@#$@## smilies ook. 9 juni 2013 bewerkt door Linkalovers
barny Geplaatst 9 juni 2013 Geplaatst 9 juni 2013 niet van mij, die bedenkelijke "eer" laat ik aan hun zelf over, ik ben niet zo dat ik e-mails openbaar maak Een Chinees vroeg Confucius: "Is er één woord waaraan je je tijdens je hele leven altijd moet houde, één regel die de beste is van alle?" Confucius zei, "Het is 'vergeving'. Wat gij niet wilt dat u geschied, doet gij dat ook een ander niet." Barny
de kikkers Geplaatst 9 juni 2013 Geplaatst 9 juni 2013 Ik vind het wel een mooie uitspraak van Confucius. Verder vind ik het niet zo erg interessant om te weten met hoeveel personen Indiana is. De Kikkers hebben er óók meer dan één. Dat is juist het leuke van een forum: Sommige namen ken je uít het '"echte leven" en sommige ook weer niet. Als iets belangrijk is horen we dat vanzelf wel.
Odlaniger Geplaatst 9 juni 2013 Geplaatst 9 juni 2013 Confucius, ik zou er bijna confuus van worden nu ik hoor dat Barny zo vergevingsgezind is. Geen wrok jegens CO's met een voortuincache en CO's die domme puzzeltjes maken. Dan kan ik bijna niet anders doen dan jou vergeven dat je niet altijd vriendelijke logs schrijft. En nu we het hebben over wie er schuil gaan achter een cachenaam: ik krijg dikwijls mailtjes waarin ik word aangesproken met Team Odlaniger. De omgekeerde wereld, ik ben slechts een twee-eiige eenling. En heb eerder last van Pluralis modestiae dan van Pluralis maiestatis.
barny Geplaatst 9 juni 2013 Geplaatst 9 juni 2013 dat vergevensgezinde van mij is uit pure lijfsbehoud als ik me ook maar iets zou aantrekken wat mij verwenst word, wat mijn verweten word, wat mijn aangerekend word zou ik juist het leven krijgen wat ze me wensen dus ik vergeef iedereen hun stommiteiten, om de woorden van een ander wijs man te gebruiken, vergeef het hun, ze weten immers niet beter vergeef het mij dat ik het nooit duidelijk heb kunnen maken zodat ze niet beter weten de enige echte Barny die staat voor wat hij zegt en schrijft, die aanspreekbaar is voor ieder die dat wenst.
Odlaniger Geplaatst 9 juni 2013 Geplaatst 9 juni 2013 Dat moet ik even laten bezinken: "ik vergeef je jouw stommiteiten." Hoi bankdirecteur, je bent mede verantwoordelijk voor de crisis waarin we zitten. Je hebt miljoenen gejat, o.a. via het vreemde bedenksel van bonussen. Maar ik vergeef je jouw stommiteiten, kon jij weten dat je de samenleving benadeelde.
barny Geplaatst 10 juni 2013 Geplaatst 10 juni 2013 heej heej het is niet de bankdirecteur die de blaam treft maar het hele bestuur van de banken het rijk en aandeelhouders en niet te vergeten al die mensen die door hebberigheden gedreven dachten even makkelijk een extra hypotheek voor hun huis namen om de tuin te laten verbouwen zodat de buurt jaloers op hun zou worden door de hebzucht gedreven mede mens en het was weer eens tijd voor een crises word er nu paniek gemaakt het enige wat ik mij kwalijk neem is dat ik geen bankdirecteur ben geworden,,,,, maar dat vergeef ik mij zelf ook heerlijk off topick trouwens go d'or is terziele gc.nl is ongemodereerd forum wat wonderwel ook nog goed loopt waar ruimte is voor een grapje en een onzinnige opmerking zo nu en dan zie hier het voorbeeld optima forma boven staan
DanPan Geplaatst 10 juni 2013 Geplaatst 10 juni 2013 go d'or is terziele gc.nl is ongemodereerd forum wat wonderwel ook nog goed loopt waar ruimte is voor een grapje en een onzinnige opmerking zo nu en dan zie hier het voorbeeld optima forma boven staan Zo nu en dan...? ELK topic wordt door jullie misbruikt om onzin uit te kramen! p.s.: ik ga niet reageren op de onzin die nu gaat volgen.
Aanbevolen berichten