Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemiddag formum leden!

Ik ben een beginnende geocacher en zou u een vraag willen stellen. Ik wil graag veel, heel veel geocaches laden in mijn Garmin Etrex Vista H, maar wat blijkt is dat er maar een klein aantal (50 stuks of zo) te laden is. ALs ik dan weer meer download, dan worden de geocaches die ik eerder heb gedownload overschreven.

Is er een mogelijkheid om veel meer caches tegelijkertijd te downloaden?

Vriendelijk dank voor het meedenken!

Geplaatst (bewerkt)

Kan het zijn dat alle caches wel in je gps geladen zijn, maar dat je ze niet allemaal ziet? Je kunt namelijk de caches in je gps zien in een tweetal modussen, nl. de "Zoek nabij mij" modus en de "Zoek op naam" modus.

Zit je in de "Zoek Nabij Mij" modus, dan zie je enkel de caches bij jou in de buurt. Dus de verder weg gelegen caches zie je niet in de lijst staan. Zit je in de "Zoek op naam" modus, dan zie je wel alle caches.

Druk in het Zoekscherm op de Menu-toets om te schakelen tussen beide modussen. Als je dan in de "Zoek Nabij Mij" modus zit, dan zie je de "Zoek op Naam" keuze in het menu op je gps-scherm staan. Zit je in de "Zoek op Naam" modus, dan zie je de "Zoek Nabij Mij" keuze in het scherm staan.

bewerkt door Peetee
Geplaatst

Dank je Peetee voor je antwoord. Het klopt helemaal dat de zoekopdracht staat op "Nabij mij", maar ik krijg het niet voor elkaar om het om te zetten naar "zoeken op naam", heb je wellicht nog een heldere opmerking?

Ik zie nl wel dat de geladen caches op de kaart aanwezig zijn, dus denk ik dat je helemaal gelijk hebt!

Geplaatst

Ga naar Hoofdmenu, klik dan op zoek, klik dan op geocaches. Je ziet dan een lijst geocaches. Druk nu , vermoedelijk bij jou aan de linker-zijkant , op de onderste knop, selecteer 'zoek op naam', en druk op 'enter'via het joystickje ( dat je denk ik bovenop je etrex hebt zitten). Zo zou het moeten lukken :)

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb zelf geen Vista, maar een 60Cx, en daar werkt het allemaal net even anders. Ongetwijfeld zijn de aanwijzingen van Attilla de Hunt wel juist. ;)

bewerkt door Peetee
Geplaatst

Peetee en Attilla heel hartelijk dank voor de suggesties. Ga het morgen direct even proberen! Nu is het even wat te laat.

Tot morgen ! Dan meld ik wel even of het gelukt is!

Geplaatst

Helemaal gelukt! Dank jullie wel! ZO wat heb ik een hoop gedownload! Kan ik weer op zoek! Wel geweldig dat jullie zo bereid zijn om te helpen!!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...