Spring naar bijdragen

Unrestricted Use Of Gsak


dameblanche

Aanbevolen berichten

Al jaren ben ik een Premium Member en gebruik ik GSAK. Tot september 2011 heb ik hiervoor betaald. Nu krijg ik telkens als ik GSAK open de irritante opmerking: GSAK Spouse Nag, Nag, Nag, unregistered use of GSAK is available for 21 days. Ik kan GSAK wel gewoon blijven ebruiken, maar als ik niet wil wachten tot OK is vrijgegeven moet ik een Serial Number invoeren, en om dat te krijgen moet ik nog eens 25 dollar betalen. Kan iemand mij uitleggen hoe dat zit en hoe ik van die irritante Gna kan afkomen? Dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heel simpel; door GSAK te registreren, en ja dat kost een paar centen, maar is maar éénmalig.

Als je dat er niet voor over hebt, moet je leren leven met het nag screen.

GSAK staat helemaal los van Groundspeak en wordt in leven gehouden door vrijwiliigers en de vrijwillige bijdrage.

 

Oeps, over het reeds betaalde regelte heengelezen.

Dan is idd de optie van Koedeboe de oplossing.

Even op het GSAK forum kijken zal wss ook wel een oplossing opleveren.

bewerkt door team nessa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een tijdje geleden is er een nieuwe versie uitgenomen met een nieuwe methodiek van het serienummer. Je kon toen gewoon een mailtje opvragen met je oude en nieuwe serienummer. Zou het kunnen zijn dat je wel de nieuwe versie van GSAK in gebruik hebt genomen maar nog geen nieuw serienummer hebt ingevoerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

premium member en GSAK hebben niets met elkaar te maken.

 

Premium member word je op geocaching.com en geeft je toegang tot extra faciliteiten die .com je biedt.

 

Om van het nag-screen van GSAK af te komen moet je GSAK zelf kopen (of dus eigenlijk een licentie voor het gebruik van GSAK), dan krijg je een activatienummer waarmee je GSAK kan registreren en heb je geen last meer van het nag-screen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de nieuwe versie had ik dat probleem ook. Was mijn wachtwoord vergeten en heb een mailtje naar Clyde gestuurd. Die heeft snel (<30minuten) gerageerd en de oplossing geboden. Dus wellicht zinvol om dat ook te proberen (Clyde mailen dus) Zoekbaars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een tijdje geleden is er een nieuwe versie uitgenomen met een nieuwe methodiek van het serienummer. Je kon toen gewoon een mailtje opvragen met je oude en nieuwe serienummer. Zou het kunnen zijn dat je wel de nieuwe versie van GSAK in gebruik hebt genomen maar nog geen nieuw serienummer hebt ingevoerd?

Dank voor je reactie, Het zou heel goed kunnen dat ik een nieuwe versie heb gebruikt en geen nieu serienummer heb ikgevoerd, kan me niet herinneren dat ik dat heb ontvangen, ik ga nog een keer contact opnemen met Clyde,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...