Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Als motorrijder 'vers van de pers' heb ik vanmiddag bij wijze van ontgroening mijn 'nieuwe' fiets uitgelaten. Afgezien van de gebruikelijke sores omtrent de helm, handschoenen en opvallende kleding ging dat opvallend goed.

d7af65f4-0a90-4fd0-9695-8d6ffb516f70.jpg

(Gpsgek's fiets bij een cache die zich overigens niet liet vinden. Ja, de grond was hard.)

Wat me wel tegenviel was de voorbereiding: hoe bepaal ik nu of een cache eenvoudig te bereiken is zonder kilometers te moeten lopen in een bos of een fietspad op te moeten. Op GC.com is er zo'n logootje 'motor'. Heeft iemand enig idee hoe je daarop filtert, of andere suggesties om het vinden van geschikte caches mogelijk te maken zonder alle caches afzonderlijk van te voren op de kaart te bekijken?

Bvd voor reacties

bewerkt door gpsgek
Geplaatst

Je zou kunnen filteren op het trefwoord "motor" in de titel en cachetekst in GSAK. Ik weet wel dat er bij Bodegraven een motorcache begint (zie GC1F1QB)

P.S. de foto komt me bekend voor, neem maar contact op als je een hint nodig hebt ;)

Geplaatst

Ik weet dat je caches kunt zoeken langs een route met behulp van Pocket Queries. Is dat een optie?

Geplaatst

Ik heb vorig jaar een groot deel van een serie traditionals op Texel met de motor gedaan.

Verder weet ik 2 multi's op Noord-Beveland waarbij je het hele eiland over gaat (bedoeld voor de auto maar kan uiteraard ook met de motor).

En nog een cache "Motor ToerTocht West-Brabant" (GC1TVHF) maar die heb ik zelf ook nog niet gedaan.

Verder kan je bij het maken van een PQ filteren op "motor" (onder "Attributes to Include", 4e icoontje van boven, 2e van links).

Geplaatst (bewerkt)

Ik weet wel dat er bij Bodegraven een motorcache begint (zie GC1F1QB)

Die had ik inderdaad ook gezien.

Verder kan je bij het maken van een PQ filteren op "motor" (onder "Attributes to Include", 4e icoontje van boven, 2e van links).

Ok...

Wat natuurlijk nog handiger zou zijn is dat je bij het exporteren van caches vanuit GSAK naar de GPS in de naam van het WP vermeld of het vinkje 'motor' is ingeschakeld. Maar, volgens mij bevatten de PQ's die informatie niet...

EDIT: Ik zie dat je in GSAK wel kunt filteren op de 'motorcycle' attribute...

bewerkt door gpsgek
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...