Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen,

Als ik op mn Gsx een waypoint maak [mark] begint de teller op 25 (of een ander nummer) en niet op 0.

Ik delete altijd mn zelfgemarkte waypoints aan het einde van een geocache dagje, maar als ik dan weer een waypoint mark begint de teller dus op het laatste nummer van de vorige dag.

Is er een mogelijkheid om deze teller weer op 0 te krijgen?

Sorry als deze vraag al eens eerder is gesteld. Heb geen onderwerp kunnen vinden.

Bedankt voor de hulp!

MirjamMaria

Geplaatst

Wis niet alle WP's per stuk, maar doe als volgt:

Find - WP's - Menu - Wis - Alle symbolen.

Dan begint de serie weer vanaf 0.

Denk eraan dat er dan geen enkel WP overblijft (gps is leeg dus, v.w.b. WP"s)! Dat wil je misschien weer niet.

Als ik onderweg in een multi WPs aanmaak m.b.v. de Mark-functie schrijf ik altijd even het nummertje op de cachebeschrijving. Kan ik eenmaal weer achter de pc vanuit MapSource de coördinaten makkelijk kopiëren en plakken in de child WP's die ik dan aanmaak in GSAK bij de betreffende multi.

En ja welk nummertje ze hebben maakt mij niets uit. Wat ik wel altijd doe voor deze in het veld ingevoerde WP's is een symbool gebruiken dat voor geen enkel ander type WP gebruikt wordt. Zo kun je wel in één keer die WP's wissen (Find - WP's - Menu - Wis en dan dat specifieke symbool kiezen), terwijl de rest gewoon in je GPSr blijft staan.

Geplaatst (bewerkt)

Bedankt voor al jullie antwoorden. Fijn dat er hulp zo dichtbij is.

Ben zeer tevreden over mijn GPS app en in het veld heeft hij me nog niet in de steek gelaten.

Moet alleen nog de diverse onderliggende "trucs" zien uit te vogelen. :)

Groetjes,

MirjamMaria

bewerkt door Cernunnos
overbodige quote verwijderd, tekst staat gewoon boven dit bericht dus is quoten niet nodig.
Geplaatst

Bedankt voor al jullie antwoorden. Fijn dat er hulp zo dichtbij is.

Ben zeer tevreden over mijn GPS app en in het veld heeft hij me nog niet in de steek gelaten.

Moet alleen nog de diverse onderliggende "trucs" zien uit te vogelen. :)

Groetjes,

MirjamMaria

Mocht je meer multi's op één dag achter elkaar willen doen... i.p.v. wissen en weer bij 001 te beginnen... begin ik mijn volgende multi gewoon met 101 of 201 of 301 met ander kleur vlaggetje... hoef je niks te wissen tussendoor. Scheelt tijd op zo'n cachedag...

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...