keske27 Geplaatst 24 september 2010 Geplaatst 24 september 2010 Hallo beste Geocachers, Ik (kees) ben op zoek naar een goed werkende computer. Deze computer zou zijn voor Sabine, omdat zij naar het vervolgonderwijs is gegaan. Ik zoek een computer waar zij mee kan internetten en haar huiswerk kan maken. Er zijn vast geocachers die nog een goede computer voor haar hebben staan en die ervan af willen. Wie oh wie helpt mij/haar?/ Gaarne reactie's via P.B Vriendelijke cache groetjes Kees
MoNo_eGo Geplaatst 25 september 2010 Geplaatst 25 september 2010 (bewerkt) je hebt pn :-) 25 september 2010 bewerkt door Cernunnos overbodige quote verwijderd, tekst staat gewoon boven dit bericht dus is quoten niet nodig.
keske27 Geplaatst 28 september 2010 Auteur Geplaatst 28 september 2010 Hallo all, Bij deze wil ik de vraag nog even onder de aandacht brengen. Vriendelijke Groet, Keske27
*BaJo* Geplaatst 28 september 2010 Geplaatst 28 september 2010 kees, weet niet hoeveel je kan missen, maar op deze site heb je al een complete pc (met beeldscherm toetsenbord muis enz) voor 139 euro. http://www.pc4everyone.nl/thuis/complete-sets.html
Team Guppie Geplaatst 28 september 2010 Geplaatst 28 september 2010 In Benschop zit een computerzaakje die heeft al pc's voor € 40,00
parreg Geplaatst 28 september 2010 Geplaatst 28 september 2010 Even op marktplaats kijken .. klik .. en voor 15 euro vind je er 1 in Rijswijk. Geef even aan wat de PC mag kosten (of niet mag kosten) .. is handig voor degene die voor jou op zoek gaan ..
keske27 Geplaatst 28 september 2010 Auteur Geplaatst 28 september 2010 Even op marktplaats kijken .. klik .. en voor 15 euro vind je er 1 in Rijswijk. Geef even aan wat de PC mag kosten (of niet mag kosten) .. is handig voor degene die voor jou op zoek gaan . Goedenavond allemaal, Ik heb niet heel veel verstand van p.c's. (wat ze kunnen en qua snelheid schijf-grote) Maar wat zal een p.c tweede hands moeten kosten? (25 tot 50 euro?) Hij is voor school(werkstukken maken en opslaan, internet om iets op te zoeken?) Roep U maar. Groet, Kees
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden