geocase Geplaatst 19 september 2010 Geplaatst 19 september 2010 Sinds juni krijg ik geen berichten meer van het publiceren van caches via 'Notify'. De verzending lijkt spontaan gestopt te zijn. Ik heb inmiddels de notifications aangepast, een nieuwe aangemaakt, etc. maar geen effect. Het mailadres klopt natuurlijk. Logs, pocket query's en persoonlijke berichten komen wel gewoon binnen. Iemand enig idee wat er mis gaat? Groeten, geocase.
eitjes Geplaatst 19 september 2010 Geplaatst 19 september 2010 Wat voor soort e-mail adres gebruik je voor je notificaties? Ik weet dat Oliphientje hier ook problemen mee had (sinds ongeveer de tijd die jij beschrijft) en dat lag aan het e-mail adres. Met een ander soort adres werkte het wel.
geocase Geplaatst 20 september 2010 Auteur Geplaatst 20 september 2010 (bewerkt) Wat voor soort e-mail adres gebruik je voor je notificaties? Ik weet dat Oliphientje hier ook problemen mee had (sinds ongeveer de tijd die jij beschrijft) en dat lag aan het e-mail adres. Met een ander soort adres werkte het wel. Ik gebruik mijn standaard adres zoals geregistreerd bij mijn account. Het is een gmail.com adres. Goed idee om 't eens met een ander adres te proberen! 20 september 2010 bewerkt door geocase
geocase Geplaatst 20 september 2010 Auteur Geplaatst 20 september 2010 Aha! Met een ander emailadres werkt het wel (met dank aan de eitjes). Moet ik nou een ander adres gaan maken/gebruiken voor alleen de notify? Liever niet... :-( Iemand enig idee wat hier aan de hand is, of hoe het op te lossen is? En voor de correcte terminologie: het gaat hier dus over de 'Instant Notification Service'.
Bloodwoosj Geplaatst 20 september 2010 Geplaatst 20 september 2010 Eigenlijk raar, ook ik werk met een gmail-adres en bij mij werkt ie wel nog probleemloos. Heb je toevallig al eens in je mailbox op internet gekeken of de notify-meldingen niet per abuis in de spambox van je pop3mailbox bij gmail terecht zijn gekomen? Greetz Bloodwoosj.
geocase Geplaatst 20 september 2010 Auteur Geplaatst 20 september 2010 Bloodwoosj, naar aanleiding van jouw reactie heb ik wat verder gekeken in de gmail instellingen. Blijkbaar heb ik daar zelf een keer zitten knutselen met filters. Er stond tenminste een filter, en na verwijdering werkte de boel weer! Stom hoor. Blijkbaar heeft het selectieve geheugen hier weer toegeslagen; ik kan me niets herinneren van het instellen van filters. Bedankt voor de reacties! Resultaat: problem solved.
eitjes Geplaatst 20 september 2010 Geplaatst 20 september 2010 Misschien is Google zo 'vriendelijk' geweest een filter voor je in te stellen?!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden