Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Sinds juni krijg ik geen berichten meer van het publiceren van caches via 'Notify'. De verzending lijkt spontaan gestopt te zijn. Ik heb inmiddels de notifications aangepast, een nieuwe aangemaakt, etc. maar geen effect. Het mailadres klopt natuurlijk. Logs, pocket query's en persoonlijke berichten komen wel gewoon binnen. Iemand enig idee wat er mis gaat?

 

Groeten, geocase.

ReizenReizen

Geplaatst

Wat voor soort e-mail adres gebruik je voor je notificaties? Ik weet dat Oliphientje hier ook problemen mee had (sinds ongeveer de tijd die jij beschrijft) en dat lag aan het e-mail adres. Met een ander soort adres werkte het wel.

Geplaatst (bewerkt)

Wat voor soort e-mail adres gebruik je voor je notificaties? Ik weet dat Oliphientje hier ook problemen mee had (sinds ongeveer de tijd die jij beschrijft) en dat lag aan het e-mail adres. Met een ander soort adres werkte het wel.

 

Ik gebruik mijn standaard adres zoals geregistreerd bij mijn account. Het is een gmail.com adres. Goed idee om 't eens met een ander adres te proberen!

bewerkt door geocase
Geplaatst

Aha! Met een ander emailadres werkt het wel (met dank aan de eitjes). Moet ik nou een ander adres gaan maken/gebruiken voor alleen de notify? Liever niet... :-(

 

Iemand enig idee wat hier aan de hand is, of hoe het op te lossen is?

 

 

En voor de correcte terminologie: het gaat hier dus over de 'Instant Notification Service'.

Geplaatst

Eigenlijk raar, ook ik werk met een gmail-adres en bij mij werkt ie wel nog probleemloos.

Heb je toevallig al eens in je mailbox op internet gekeken of de notify-meldingen niet per abuis in de spambox van je pop3mailbox bij gmail terecht zijn gekomen?

Greetz Bloodwoosj.

Geplaatst

Bloodwoosj, naar aanleiding van jouw reactie heb ik wat verder gekeken in de gmail instellingen. Blijkbaar heb ik daar zelf een keer zitten knutselen met filters. Er stond tenminste een filter, en na verwijdering werkte de boel weer!

 

Stom hoor. Blijkbaar heeft het selectieve geheugen hier weer toegeslagen; ik kan me niets herinneren van het instellen van filters.

 

Bedankt voor de reacties! Resultaat: problem solved.

Geplaatst

Misschien is Google zo 'vriendelijk' geweest een filter voor je in te stellen?! :huh:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...