Spring naar bijdragen

Printen


benny2205

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Je kunt 2 dingen doen:

 

1= Als de volledige nederlandse tekst achter elkaar staat gewoon het gewenste gedeelte selecteren, en dan bij afdrukken kiezen voor selectie.

 

2= Als er meerdere talen door elkaar staan, de tekst kopieren naar word, en daar de tekst die je niet wilt gewoon verwijderen.

 

Hopelijk ben je hiermee weer een beetje geholpen.

 

Zandboy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dit een goede vraag van benny2205. De print knop die op de pagina staat geeft een mooie uitdraai op papier. Je kun ook kiezen voor een uitdraai met of zonder logs. Het zou ook best handig zijn om te kunnen kiezen voor het printen van alleen 1 taal.

Ik woon zelf in het grensgebied met Duitsland en daar worden veel cache teksten vertaald in het Duits. Ik heb zelf ook een multi cache die vertaald is door een Duitse cacher (ze zijn zo vriendelijk om dit zelf aan te bieden). Bij een multi krijg je dan wel hele lappen tekst op je pagina te staan.

Printen doe ik nu altijd op de 2e manier die zandboy aangeeft. Dit gaat wel maar het is wel een beetje omslachtig.

Het zou daarom volgens mij best handig kunnen zijn als je met tags in de beschrijving zou kunnen aangeven welke taal het is en dat je bij printen kan aangeven welke taal je wilt afdrukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik print eigenlijk nooit meer wat uit, maar als ik het wel doe, dan selecteer ik de tekst en plak het in word.

Dan alle overbodige info eruit halen, en vaak is dat veel, en dan printen of eventueel nog zelf aanvullingen erbij zetten.

Dat zal je heel wat papier en inkt schelen.

Het is misschien iets meer werk, maar op zich is het ook zo klaar.

Maar zelf print ik dus amper meer wat uit en dan zeker niet een totale cachebeschrijving, want dat is gewoon niet nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt 2 dingen doen:

 

1= Als de volledige nederlandse tekst achter elkaar staat gewoon het gewenste gedeelte selecteren, en dan bij afdrukken kiezen voor selectie.

 

2= Als er meerdere talen door elkaar staan, de tekst kopieren naar word, en daar de tekst die je niet wilt gewoon verwijderen.

 

Hopelijk ben je hiermee weer een beetje geholpen.

 

Zandboy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe het ook op de manier van Lighthouse. De cacheprints van geocaching.com vind ik veel te lang en ik zou er graag in kunnen selecteren. Soms print ik de foto's uit, want die zie je niet op de Oregon. Als het er niet veel zijn, dan haal ik die ook over. Ik heb wel eens in het veld met een plotseling stoppende cachebeschrijving gestaan omdat de Oregon GPX-bestanden afkapt na 8192 tekens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...