Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ik weet zeker dat er lui zijn die expres mollen. En niet zomaar de eerste de besten. Zoals gaatjes prikken in micro's die als tussenstation dienen in een erg lange nachtcache van me.

Inmiddels heb ik geen enkele cache meer, ik maal er ook niet meer om. Maar om bij die micro te komen, moet je zeker 1 nacht rondgehobbeld hebben :blink: . Tel dan maar uit welke top-oelewapper dat geweest kan zijn. Frustiekonijn kon ik overigens niet tussen de logs vinden anders had ik zijn oren wel aan elkaar genaaid :lol1:

Haastig spoed, een gaatje is goed

bewerkt door thex
Geplaatst

Ik weet zeker dat er lui zijn die expres mollen. En niet zomaar de eerste de besten. Zoals gaatjes prikken in micro's die als tussenstation dienen in een erg lange nachtcache van me.

Ik kan werkelijk waar , de fun van-zoiets niet inzien. Dat is gewoon slopen en andere mensen bewust treitteren zodat zij na uren wandelen weer terug kunne lopen zonder resultaat. En voor wie is dat lachen dan? Het zal heus niet zo wezen dat degene die dat gedaan heeft in de bosjes zit te wachten om de reaktie van de cachers na hem te kunnen zien.

Raar soort humor die ik niet zie en zeker niet kan waarderen.

Geplaatst

Ik zie dit vooral bij mega-events etc. Zo waren wij laatst op een event hier in de buurt (Twente) waarbij wij rustig met 4 personen een 20-tal caches langsfietsten. Het viel ons op dat er een aantal lieden van buiten onze regio was die als een speer de caches afracede om maar FTF te kunnen loggen en daarbij zelfs de kokertjes uit de handen van verbouwereerde medecachers gristen. Nadat ze er in 1 seconde een stempel (zonder datum...) op de logrol stampten, gooiden ze de koker weer terug in de groep medecachers, want "jullie plaatsen 'm wel weer terug....". Ik ken vergelijkbare verhalen bij een zekere trail van ruim 120 caches rond een Brabantse plaats....

Het feit dat de caches in Duitsland, Oost- en Noord Nederland (waar wij vooral cachen) naar mijn idee niet veel geript danwel vernield worden, doet me denken dat dit gedrag misschien ook wel een beetje regionaal bepaald is.... :ph34r: Waar de cachers- en cache-dichtheid groter is, is er wellicht ook meer kaf onder het koren en is de kans op verdreuzeling groter.

My 2 cents

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...