handleiding Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 Ik zou graag meerdere geselecteerde multi caches omzetten naar een PDF file Dit om mijn LG Arena te kunnen gebruiken tijdens het cachen Iemand een Ideetje ?? Kon met de zoekfunctie niet zo een twee drie wat vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 (bewerkt) Hiervoor gebruiken wij op het werk het pakketje CutePdf Writer. Na installatie zie je het terug als printer in het printer overzicht op je pc. Als je dan dus CutePdf als printer selecteert voor het maken van een afdruk dan maakt die er een pdf-bestandje van. In plaats van het naar een fysieke printer te sturen word je gevraagd waar je het pdf-je op wilt slaan. Voor het samenvoegen van meerdere pdf's naar 1 grote kun je hier eens kijken. 16 september 2010 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
handleiding Geplaatst 16 september 2010 Auteur Share Geplaatst 16 september 2010 Bedankt voor je reply peetee Dit is niet precies wat ik zoek. Dit kost me teveel tijd, aanklikken printen en dan als PDF saven. Ik wil eigenlijk printen op een andere PC, zonder internetverbinding (ja die PC's bestaan er ook nog) Wat ik wil is in een keer van een aantal multi's elk een apart PDF'je maken Misschien is er met GSAK iets mogelijk. Ik blijf zelf ook op onderzoek uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 Ik zou graag meerdere geselecteerde multi caches omzetten naar een PDF file Dit om mijn LG Arena te kunnen gebruiken tijdens het cachen Iemand een Ideetje ?? Kon met de zoekfunctie niet zo een twee drie wat vinden als je word2007 hebt of 2010, gewoon alles in een wordfile dumpen en saven als een pdf makkelijker kan haast niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buzzardseye Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 Open office installeren. Document openen in Open office en dan exporteren als PDF. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
technetium Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 Als je Firefox met Greasemonkey hebt, zou ik eens naar GC Tour kijken: http://userscripts.org/scripts/show/36273 Tc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
handleiding Geplaatst 16 september 2010 Auteur Share Geplaatst 16 september 2010 (bewerkt) Dit bedoel ik dus dank je wel Technetium Nu kan ik een route maken en dan in een keer een PDF maken en die eventueel printen en op mijn mobiel zetten (nu nog zorgen voor een volle batterij tijdens het cachen ) Overigens de rest ook bedankt voor het meedenken en de oplossingen Dit greasemonkey script draait inmiddels naar behoren Ga zondag ergens in den lande te cachen en zal dit dus meteen in het veld uittesten 16 september 2010 bewerkt door handleiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden