Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vanochtend eens gebeld met Sailtron (NL importeur Garmin) over garantie. Een nadeel van in buitenland kopen is dat de garantie dan via de dealer aldaar loops als er iets mis is. Ik heb nu twee keer een nieuwe Vista gekregen omdat er strepen op het scherm verschenen, en de clickstick het niet meer goed deed: geweldige service, binnen enkele dagen. Hulde! Ik weet niet of dit ook was gebeurd als ik mijn GPS buiten nederland had gekocht. In elk geval was het dan meer gehannes met opsturen geweest. Of heeft iemand andere ervaringen? Anyway, het is me het prijsverschil waard om hem hier te kopen.

Geplaatst

Veel en hard drukken op knoppen heeft nooit mijn voorkeur.

Ik heb die problemen niet. Ik ken de oorzaak ook niet, maar vastlopen en lastig opstarten kan ook aan de spanningsbron liggen.

Kan, ik weet het niet. Je kunt het proberen.

Wat voor accu's heb je erin? Probeer eens als je accu's hebt, batterijen of sterkere accu's als je die hebt?

bij hoofdmenu systeem batterijsoort heb ik alkaline staan en externe voeding wegvallen altijd aan.

En GPS op normaal en niet op batterijspaarstand

je weet maar nooit waar dat ding gevoelig voor is?

Superboppe;

Ik was door onhandigheid met de nieuwe firmware in mijn amerikaanse meridian color de basiskaart kwijt.

Magellan werkt met garantie via haar europese netwerk en dit is keurig geregeld verder.

Voor Garmin zou ik dit gewoon vragen aan Garmin.com hoe zij dat afhandelen. Garantie is garantie.

Destijds met mijn europese vista heeft Sailtron goed geserviced.

Of dat nu ook met de amerikaanse 60cs zo zal gaan vraag ik dan wel eerst aan Garmin zelf. Scheelt een hoop flauw gedrag.

Geplaatst

Het euvel met moeilijk aangaan van mijn 60cs blijft. Nu en dan gaat hij redelijk snel aan maar dan heb ik toch zeker 10x nodig om hem in gedrukt te houden om aan te krijgen.

Ik gebruik HAMA 2000 accu's en Anssmann 2100

Naar ik dacht redelijk goede accu's

De instelling heb ik ook zo staan.

Alleen voor accusoort heb ik NIMH ipv Alkaline staan.

• 2 weeks later...
Gast Team Rakker
Geplaatst

Hallo allen,

Even een newbie vraagje, ondertussen al een paar weken mijn 60c in huis. Waarschijnlijk heb ik niet goed gekeken maar is er een manier om alle waypoints (bv zoals in een *loc file) in de GPS te zetten?? Het apparaat zou moeten waarschuwen als je in de buurt van een cache komt. Iemand zin om een newbie even te helpen?? ;)

Geplaatst

Vraagje:

Bij het navigeren met de 60C(S) kun je kiezen uit een groot aantal datavelden (4 max). Daarnaast heb je een vak met de navigatie-aanwijzingen. Tenslotte kun je met je pijltje een punt aanwijzen waarvan je dan nadere details krijgt zoals straatnaam, huisnr en/of coördinaat.

Tot zover geen nieuws voor de gebruikers denk ik :beerchug:

Echter, ik wil graag continue weten op welk coördinaat ik mij bevindt terwijl ik de kaart zie. Ik wil dus niet naar een andere pagina moeten en ik wil ook niet telkens met het pijltje mijn huidige positie aan moeten wijzen. Weet iemand of dit mogelijk is?

Groeten, team Femlep

• 2 weeks later...
Geplaatst

kaart menu 3 datavelden kiezen

met de optie wijzigen datavelden staat in het derde veld de optie

LOCATIE (geselecteerd)

dit zijn dezelfde coordinaten als op het satelietscherm.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...