Luppie Geplaatst 15 augustus 2010 Geplaatst 15 augustus 2010 Wij willen beginnen met geocaching, dus moet er een gps komen. redelijke prijs nu kan ik een garmin gps 60 kopen voor 115 euro zeggen jullie: niet doen want zo goed is hij niet of is het een aanrader voor een beginner.
Poemelke Geplaatst 15 augustus 2010 Geplaatst 15 augustus 2010 Wij willen beginnen met geocaching, dus moet er een gps komen.redelijke prijs nu kan ik een garmin gps 60 kopen voor 115 euro zeggen jullie: niet doen want zo goed is hij niet of is het een aanrader voor een beginner. Een prima Gps, maar alleen de prijs vind ik wat aan de hoge kant.
montebaldo Geplaatst 15 augustus 2010 Geplaatst 15 augustus 2010 Hallo Luppie Als het apparaat technisch goed is en het scherm ook zou ik zeggen: doen. het is ondanks alle nieuwe apparaten nog steeds een betrouwbaar en degelijk apparaat. ik heb hem naast mijn Oregon (nu al voor 2e keer ter reparatie) en doe hem zeker niet weg. de prijs lijkt mij ook ok. succes met je eerste cache gr Montebaldo
doppie Geplaatst 15 augustus 2010 Geplaatst 15 augustus 2010 Hoi, Als het de gele gps60 zonder de Cx of CXS is zou ik er nog even over denken, deze GPS heeft een mindere ontvangst (dan de CX en de CXS) en het duurt soms best lang voordat hij de satalieten heeft gevonden. Prijs lijkt me oke, nieuw zie ik ze staan voor € 135,00.
team nessa Geplaatst 15 augustus 2010 Geplaatst 15 augustus 2010 115 euro is veel te veel, ook als het een perfect apparaat is. 50 tot 75 euro is een prima prijs, je hebt het hier over een eenvoudige gps zonder al te veel tierelantijntjes waar je uitstekend mee kunt beginnen.
Luppie Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Geplaatst 15 augustus 2010 Bedankt voor de goede raadgeving. ik geloof dat ik nog even verder zoek. ik denk dat ik dan beter een nieuwe kan kopen
Lubbie Geplaatst 16 augustus 2010 Geplaatst 16 augustus 2010 Aiaiaiaiai, ik zie vragen/opmerkingen/problemen komen met onze namen.
thex Geplaatst 16 augustus 2010 Geplaatst 16 augustus 2010 (bewerkt) Lubbie, Doppie, Luppie. Ik geloof dat ik de alcohol beter kan laten staan 16 augustus 2010 bewerkt door thex
Aanbevolen berichten