Kopfdorf-Rangers Geplaatst 15 augustus 2010 Share Geplaatst 15 augustus 2010 Hallo mede cachers Wij hebben ons aangemeld voor het flevopolderevent. Ik lees dat zij een leuke clustercache hebben. Het is onze eerste event en dit lijkt ons nu net een van die bijzondere dingen die alleen op een event gebeuren. Nu is een van de caches een wherigo. Dit hebben wij echter nog nooit gedaan. Is dit makkelijk terplekke te leren? Moeten wij ons op andere wijze voorbereiden? We hebben een dakota en een 60cx. Groet kopfdorfrangers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 15 augustus 2010 Share Geplaatst 15 augustus 2010 Even beginnen met de tutorial die meegeleverd wordt met de wherigo player. Deze is locationless (dit betekent dat je hem overal kan lopen), hij is een beetje "suf" maar je krijgt wel door hoe het werkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GEO BEAR Geplaatst 15 augustus 2010 Share Geplaatst 15 augustus 2010 Als je de cluster wilt lopen, dan zijn er vast wel mensen bij wie je kunt meekijken tijdens het event! De Dakota 10/20 en de GPSMAP 60/62 serie hebben niet de mogelijkheid om de Wherigo te doen. De Oregon / Colorado wel, ook een PDA met GPS kan dit type aan. Het is niet moeilijk, cartridge laden en opdrachten volgen... hoe simpel kan het zijn. Het schrijven van een cartridge daarentegen wel. Ik heb het dit jaar weer gedaan, maar ik denk dat het mijn laatste is. Ik snap de logica wel van het maken, maar ik ben geen programmeur... Groeten en tot Zaterdag. PS als je me tegenkomt en ik heb mijn Orgon bij mij... hij is wel ff te leen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kopfdorf-Rangers Geplaatst 16 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2010 Bedankt voor de antwoorden. Ik zag op de site dat geobeer iets meer weet van deze wherigo. Misschien tot zaterdag en aansluiten bij een ander groepje is natuurlijk ook een optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden