pa3ems Geplaatst 23 juli 2010 Share Geplaatst 23 juli 2010 (bewerkt) Verwijderd wegens klachten 16 augustus 2010 bewerkt door pa3ems Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Visje Geplaatst 23 juli 2010 Share Geplaatst 23 juli 2010 Leuk artikel. Vooral omdat er een multi gedaan werd en ook verteld werd dat het voor kinderen ook leuk is om te doen. Het is dat ik het zelf al zo'n leuk spelletje vind, anders was ik er eens aan begonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wad-Seekers Geplaatst 23 juli 2010 Share Geplaatst 23 juli 2010 Leuk. Ik kan me wel vinden in beschrijving van sfeer en uitdaging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 23 juli 2010 Share Geplaatst 23 juli 2010 Leuk stukje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Oliva's Geplaatst 23 juli 2010 Share Geplaatst 23 juli 2010 Een positief artikel en ook nog een heldere en foutloze uitleg (dat zien we wel eens anders) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiztel Geplaatst 23 juli 2010 Share Geplaatst 23 juli 2010 Precies dat viel mij ook op, een journalist die zich echt verdiept in de materie, welkome afwisseling ;-) Groeten, Wiztel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 3 augustus 2010 Share Geplaatst 3 augustus 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AJKwak Geplaatst 3 augustus 2010 Share Geplaatst 3 augustus 2010 leuk stukje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ray Chan Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 Er zijn in Hengelo tal van leuke caches te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden