Twentse Mug Geplaatst 16 juli 2010 Share Geplaatst 16 juli 2010 Ik ben zelfs op deze manier met de hobby begonnen. Een familielid die steeds mensen stiekem zag doen bij het bankje op de hoek. Hij kijken, zag de koker en gelukkig stond er iets op met de website. Hij liet het mij zien en zo ben ik begonnen. Inmiddels kent de hele buurt die cache zelfs. En hij doet zelfs onderhoud: hij heeft minstens één keer de cache bij elkaar geraapt en terug gelegd toen de restanten op straat lagen. Mijn punt: info toevoegen helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 16 juli 2010 Share Geplaatst 16 juli 2010 Ik laat m'n telefoonnummer wel altijd achter in de cache, zeker na dit: link Misschien moeten we de tekst ook even in 't Meppels vertalen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Oliva's Geplaatst 17 juli 2010 Share Geplaatst 17 juli 2010 Off-topic: Ach, degene die ons belde deed dat in het plat Limburgs. Hij begon met de zin "Kan ich plaat kalle..?" Ja, dat kon hij ongetwijfeld, in mijn opinie, het klonk wel als "plaat"namelijk. Bij antwoord in het Nederlands (met Twents accent) ging hij toch over in min of meer standaard Nederlands. Stashnote in meerdere talen, dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden