Spring naar bijdragen

Eendagscaches


sha1tan

Aanbevolen berichten

Ik cache helemaal niet omdat ik het leuk vind :dribble: , maar omdat ik moet. Omdat ik die puntjes van mijn kaart moet krijgen. Ik houd nou eenmaal niet van onbeschreven logboekjes op de 560000 ha rond mijn huis. Hoeveel er wel beschreven zijn interessert me niet. En dan is het helemaal irritant als er stipjes zijn die je niet weg krijgt omdat ze nog niet gevonden kunnen worden. Dus ik zeg: Eendagscaches: prima; maar publiceer ze pas op de dag zelf, dan vervuilen ze de kaart niet tergend lang! En: nee, Ignore lists doe ik niet aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

us ik sluit me bij een aantal vorige posters aan: maak je niet druk, ga toch lekker cachen!

 

Gedaan en genoten van het heerlijke weer en de mooie omgeving.

Veel beter als zeuren over weer een foute cachesoort, die ze wel allemaal doen voor het puntje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als topic starter wil ik toch nog even reageren.

 

Er is een reden geweest dat ik deze vraag stelde. Dit is gekomen doordat bij het plaatsen van onze cache expliciet gevraagd werd of deze wel langer dan een half jaar beschikbaar zou zijn.

Nu zie ik echter "continu" caches online komen die direct gearchiveerd worden, of zelfs een cache die maar te loggen is door 1 persoon/team (OK my bad, dit is weer een andere discussie). Dit lijkt in strijd te zijn met de guideline die bij ons gehanteerd werd. Bovendien gaat het om de ervaring van de leuke tochtjes die je loopt, en toch niet om de mogelijkheid om deze cache 1 dag te kunnen loggen op internet? Ook wij zien dit verschijnsel overigens alleen in NL, en niet in de BE of DE events die we bijgewoond hebben.

 

Wij beleven heel veel plezier aan het geocachen, en deze eendagscaches ontnemen ons het plezier ook totaal niet, maar het is wel vreemd dat er met twee maten gemeten wordt.

begrijp goed dat we ook anderen hun plezier niet willen ontnemen.

 

Wij zijn vooral benieuwd naar het hoe en wat hierachter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...