berveling Geplaatst 27 juni 2010 Geplaatst 27 juni 2010 Ik zou graag mijn eigen cache in FindStatGen willen laten zien. Is dat mogelijk? Weet iemand of daar een macro voor is gemaakt? Dus niet de caches die ik heb gevonden, maar die ik zelf heb gelegd Groet, Beata
silkwood Geplaatst 27 juni 2010 Geplaatst 27 juni 2010 Bij de opties van Findstatgen zie je staan 'placed caches database'. Kies hier de database die je in GSAK hebt aangemaakt en waarin je jouw geplaatste caches hebt gezet. Dan krijg je denk ik wat je wilt. Suc6
berveling Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Geplaatst 27 juni 2010 Ik heb dat ook aangevinkt en toch staat het niet in mijn profiel Bij de opties van Findstatgen zie je staan 'placed caches database'. Kies hier de database die je in GSAK hebt aangemaakt en waarin je jouw geplaatste caches hebt gezet.Dan krijg je denk ik wat je wilt. Suc6
StefandD Geplaatst 28 juni 2010 Geplaatst 28 juni 2010 Kijk ook eens onder het knopje Section Order, daar moet Placed op enabled staan.
DiedB Geplaatst 28 juni 2010 Geplaatst 28 juni 2010 Heb je je eigen cache wel in de (goede) GSAK-database staan? Als je je eigen cache niet in GSAK hebt staan kan FindStatGen 'm ook niet laten zien.
berveling Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Geplaatst 28 juni 2010 Dit is inderdaad de oplossing. Dank je!! Beata Kijk ook eens onder het knopje Section Order, daar moet Placed op enabled staan.
berveling Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Geplaatst 28 juni 2010 Ja hij staat in de database die ik gebruik. Maar StefandD heeft de oplossing gegeven, zie ook in dit draadje. Bedankt voor je reactie Beata Heb je je eigen cache wel in de (goede) GSAK-database staan? Als je je eigen cache niet in GSAK hebt staan kan FindStatGen 'm ook niet laten zien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden