Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Als ik een cache heb gevonden dan kan ik een notitie invoeren op de Garmin, bijvoorbeeld wat je in de cache hebt gedaan/wat je eruit hebt gehaald. Dit is handig als je later pas je logs moet invoeren op de pc.

Nu is mijn vraag waar ik die notities terug kan vinden? Heeft iemand een idee?

Groet,

Phil

Geplaatst
Als ik een cache heb gevonden dan kan ik een notitie invoeren op de Garmin, bijvoorbeeld wat je in de cache hebt gedaan/wat je eruit hebt gehaald. Dit is handig als je later pas je logs moet invoeren op de pc.

Nu is mijn vraag waar ik die notities terug kan vinden? Heeft iemand een idee?

Groet,

Phil

wij hebben ook net een oregon 550 :thumbup: en was daar ook naar op zoek en vond dit

http://www.geocaching.com/my/uploadfieldnotes.aspx

nog niet uitgeprobeerd.

Geplaatst

Staat inderdaad een txt-file (geocache_visits.txt) in de map GARMIN, deze kun je gewoon openen in je kladblok op de pc. De cachecode staat ervoor, ik ga bij de volgende cache kijken of ik de tekst kan uploaden naar Geocaching.com :thumbup:

Dank je wel voor deze tip... ik ben er ontzettend mee geholpen :dribble:

Geplaatst (bewerkt)

Dat is omslachtig. Volg de link van de jonge prinsen en vul de locatie van geocache_visits.txt in in het invulvak (d.m.v. bladeren). Kies dan Upload Field Note. Als je naar je profiel op geocaching.com gaat zie je dat er een linkje is naar 'fieldnotes' die klaar staan. Volg die link. Je komt bij een overzicht van alles dat je als gevonden hebt aangegeven, met daarin al je aantekeningen die je in het veld hebt gemaakt. je kunt nu verder loggen als normaal en je aantekeningen uitbreiden (want je gaat natuurlijk er een mooie log van maken).

Zo, dat was een lang verhaal om 3x klikken te beschrijven.

edit: typo

bewerkt door Le Comte
Geplaatst

Is er iemand die weet of je deze field notes ook in het veld kunt terugzien?

Ik zet er vaak ook bonuscodes in van series en als ik er aan toekom om ook de bonus te doen diezelfde dag, dan wil ik die codes graag weer op kunnen zoeken. En dat lukt ons niet. Het lijkt er op dat het niet kan (je kunt je notities ook niet editen, alleen een nieuwe aanmaken) en dus noteer ik nu de codes toch ook nog maar op papier. Maar wie weet zich er ergens nog een verborgen optie?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...