snuffel1309 Geplaatst 27 mei 2010 Geplaatst 27 mei 2010 (bewerkt) Ik ben momenteel bezig met een cache (use your gear) in mol (Belgïe). Bij de eerste tag staat Oman (dit zou volgens de legger heel belangrijk zjn). Na wat opzoekingswerk ben ik er achter gekomen dat je bij mapsource (garmin) het kaartniveau kan instellen op bv Oman. Kan iemand mij vertellen hoe je dit met je GPS kan doen, ik heb een Garmin Nüvi 255W of hoe je dit kan berekenen. Weet misschien ook iemand een link naar een beetje meer uitleg over deze kaartniveau's, ik zou dit namelijk willen leren , dat is alvast mijn bedoeling want coördinaten ingeven in je GPS kan eigenlijk iedereen. Alvast bedankt !!! 27 mei 2010 bewerkt door snuffel1309
Fotogravinnetje Geplaatst 27 mei 2010 Geplaatst 27 mei 2010 Bekijk eens in je gps wat voor kaart-data je allemaal hebt. Meer zeg ik niet
de-fam Geplaatst 27 mei 2010 Geplaatst 27 mei 2010 Ik ben momenteel bezig met een cache (use your gear) in mol (Belgïe). Bij de eerste tag staat Oman (dit zou volgens de legger heel belangrijk zjn). Na wat opzoekingswerk ben ik er achter gekomen dat je bij mapsource (garmin) het kaartniveau kan instellen op bv Oman. Kan iemand mij vertellen hoe je dit met je GPS kan doen, ik heb een Garmin Nüvi 255W of hoe je dit kan berekenen. Weet misschien ook iemand een link naar een beetje meer uitleg over deze kaartniveau's, ik zou dit namelijk willen leren , dat is alvast mijn bedoeling want coördinaten ingeven in je GPS kan eigenlijk iedereen. Alvast bedankt !!! Volgens mij kan dit niet op de nuvi. dus gewoon in mapsource omzetten.
topzoekertje Geplaatst 27 mei 2010 Geplaatst 27 mei 2010 Je kunt proberen om bij het invoeren van het coördinaat het formaat te wijzigen. Ik weet niet welke formaten worden ondersteund in de Nuvi, dat zul je zelf moeten ontdekken.
Aanbevolen berichten