Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik verbaas mij ten zeerste over de gang van zaken over het verwijderen van berichten.

Op de eerste plaats is Biertjuh het bericht begonnen en zowel Geogerard als ikzelf hebben daarop gereageerd.

Als Biertjuh de gelegenheid heeft gekregen om haar bericht via de normale weg te verwijderen, dan moeten wij die gelegenheid eveneens krijgen. Nu staan wij op de schandpaal als uitsprekers van de meest ongehoorde taal als mogelijk. Ik vind dat een verkeerde voorstelling van zaken en ik wil dat graag gecorrigeerd zien.

Ten tweede was Biertjuh zoals gezegd het gewraakte berichten begonnen, zonder het 'beestje bij het naampje te noemen, maar het plaatje dat erbij stond maakte duidelijk dat zij spermatozoïde bedoelde. Overigens is daar geheel niets mis mee, komt in alle biologie boeken voor en kan en mag in het geheel niet gezien worden als aanstootgevend.

Ten derde, als men het zich daar toch aan stoorde, dan zou men zo dapper moeten zijn geweest daarover in het forum uiting te geven en niet het gelijk bij een moderator te halen.

Ten vierde, de reacties van zowel Geogerard als van mij waren op een opmerking gericht welke Biertjuh in haar bericht bij het plaatje had gezet. Ook wij hebben geen directe bewoordingen gebruikt, maar slechts de term 'het' genoemd. Als kinderen uit dit alles al hebben kunnen opmaken waar het over ging, dan zijn zij al zover dat zij bescherming in deze al niet meer nodig hebben.

Ik respecteer ieders mening. Als er leden zijn die zich er aan hebben gestoord, dan is het zo. Dat kan en wil ik niet veranderen. Wat ik wel wil dat dit niet buiten proporties groeit. Ik eis, ja inderdaad, ik eis, dat zowel Geogerard als ik door de moderator van die schandpaal worden gehaald.

Geplaatst

Het gaat er niet over of de berichten goed / fout waren.

Het gaat er niet over of de berichten netjes onder PM zijn verwijderd.

Het gaat er niet over of Marja of wie dan ook het wel of nie respecteert.

Het gaat over het feit dat GeoGerard en ik beticht worden van het plaatsen van

"kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel - georiënteerde berichten"

Dat is niet waar en stigmatiserend. Zoals ik ook aan BTW heb medegedeeld, pik ik dat niet.

Ik haal gaarne de woorden 'kwetsend' en 'lasterlijk' uit voornoemde zin aan. De aangehaalde zin door BTW geplaatst is eveneens kwetsend en lasterlijk en dus in strijd met eigen regels. Wie grijpt in?

Geplaatst

Rovel is gerectificeerd, hij staat volledig in zijn recht.

De opmerkingen van Geogerard waren in strijd met de

forumregels en de opmerkingen die hij direkt erna

plaatste en ook zelf weer direkt verwijderd waren

ook in strijd met de forumregels. Rest van de discussie

kunnen de betrokkenen voeren via PM.

De rest heb ik gezegd in DIT draadje.

Bytheway

Geplaatst
We kunnen er lang en kort over bomen maar ik denk dat een topic waarin het gaat over de geur en smaak van sperma en het doorslikken daarvan hier niet thuis hoort.

Marja kan momenteel niet reageren omdat zij niet aanwezig is. Vandaar dat ik even iets wil zeggen. Ben er van overtuigd dat zij hier op terug komt!

Het is de eerste keer dat hier het woord sperma gebruikt wordt en jawel door een Administrator.

Ruud :beerchug:

Geplaatst
De opmerkingen van Geogerard waren in strijd met de

forumregels en de opmerkingen die hij direkt erna

plaatste en ook zelf weer direkt verwijderd waren

ook in strijd met de forumregels.

Mijn opmerkingen waren ook in strijd met de forumregels.

Als ik word gerectificeerd, dan lijkt mij dat GeoGerard daar ook recht op heeft.

Dat hij zelf zijn opmerkingen heeft verwijderd, is niet belangrijk, omdat hij zelf

blijkbaar heeft ingezien dat het niet kon.

Geplaatst

:beerchug: Ik kees ben dit onderdeel(handige handjes)begonnen met het idee dat mensen die een bepaalde hobby delen elkaar ook op een andere manier kunnen helpen(en dat het uit de hand loopt daar kan ik niets aan doen toch???)

Nu gebeurde van de week het volgende de wasmachine dempers begaven het en ik wilde een nieuw onderwerp starten(handige handjes 2),maar dit werd niet gewaardeerd(omdat ik olie op het vuur zou gooien nou ja).

En ja hoor hij werd er gelijk door geoman afgehaald.

Nu wil ook ik rectivicatie,omdat ik geen kwaad op mijn geweten heb maar dat nu wel ben :eek::yes:

Keske27

Geplaatst

Sorry lui, maar gaat dit allemaal nou nog ergens over???

Iemand start een draadje over een serieus onderwerp met als thema: dienst

De moderatoren vragen de betrokkenen zich aan de forumregels te houden, waarop de een zijn berichtjes aanpast, terwijl de ander vindt dat hele zaak in de openheid bediscussieerd moet worden. En even later zitten we middenin de forumregeltjes, geknakte trotsen, rectificaties, dreiging met IP-bans, e.d.

Wordt het geen tijd dat we het weer over cachen gaan hebben? En persoonlijke grieven en griefjes via PM'tjes uitwisselen?

Geplaatst

@Keske27

Hier is het nog erger. Verdorie, heb ik me daar een joekel van een verhaal klaar, krijg ik een melding van een PM, die lees ik en ik gebruik de vorige knop om weer in mijn reply te komen, en wat schets mijn verbazing?

WEG Mijn hele verhaal is weg voordat ik het heb kunnen posten. Alle open schermen bij langs geweest overal eerst vorig gedaan, daarna volgende en nee hoor, alles pleite. Dat is pas echt balen. Mijn berichten worden al verwijderd voordat ze er staan. Die ***** PC van mij speelt al voor moderator.

Dit vind ik veel erger dan wat jullie allemaal is overkomen.

@Iedereen die zich betrokken voelt:

Kijk dat Gerard en Marja over de vingers zijn getikt had ik al zien aankomen. Je kon erop wachten. *Evil Grin*

@Rovel:

MAAAAAAR...... Rovel? Rovel? ook volledig in het rood? Ik kan me met de beste wil van de wereld niet eens meer herinneren wat hij heeft geschreven. Maar het was vast iets niet fris....

Je hebt gelijk in deze Rovel, jij kunt je niet meer op het forum laten zien. Shame on you. :eek:

@iedereen die zich betrokken voelt:

Gna Gna lacht hij sadistisch. Maak je er niet verder druk om jongens en meisje. Ik heb voor mindere overtredingen veel meer gestront gehad zo ongeveer een jaar geleden. Jullie beloofde IPban, tenminste dat proef ik hier dat daar op gewezen is, heb ik dus in het verleden al eens gehad hier. Ok, was mijn eigen schuld wel een beetje. Ik had gemeld nooit meer op dit forum teug te komen en toen ik later toch terugkwam, werd ik even later aan mijn belofte gehouden en agfevoerd via de achteringang.

Wat dat betreft is men echt wel soepeler aan het modereren.

Het carambalige is dat, zoals het lijkt, na mijn kotsende smileys en opmerking dat ik net zat te eten, jullie al die leuke rode woordjes kregen in jullie berichten. Rovel ook? Ja die ook. Had je dat verwacht?

Nee, ik niet. Wat was de aanklacht? Hmmmm ***** getinte uitspraken. Zo? ja

En dan wordt het weer druk ophet forum. Als er stront aan de knikker is, is half geocachend Nederland online.

Neeeheee, ik heb ze niet gewaarschuwd.

Ik vind het sneu voor Keske27, Tjoch kan zijn cache niet online krijgen en zoekt hulp. Als tegenprestatie biedt hij aan om je gasfornuis te repareren, kapot of niet, maakt niet uit. Tevens komt Williii je motorfiets erbij repareren.

Goed bedoelde noodkreet van iemand die gas kan fitten en geen caches geplaatst kan krijgen. Alles onder de motto, dene hand wast de andere hand. Wat Williiii Hier allemaal mee te maken heeft weet ik niet, maar zal ik vast en zeker nog wel te horen krijgen of lezen.

Keske heeft een topic. Handige handjes. Zijn handjes zijn handig en die wil hij graag laten samensmelten met iemand die onhandige handjes heeft, maar wel de weg weet te bewandelen om caches geplaatst te krijgen. Dat is moeilijk zoeken hoor. Zo iemand moet niet alleen goed zijn in het plaatsen van caches, hij/zij moet ook nog eens over een kapot fornuis beschikken en een motorfiets die het niet doet. tenminste als ik het goed begrepen heb.

Keske wil graag on topic blijven en heeft verstand van gasfornuizen maar niet van wasmachines. Dus wat doet Keske als de wasmachine zijn dempers verliest? precies. Wapperende handjes deel 2. Gewoon, iemand zoeken die dat knetterende geluid van die demperloze wasmachine kan repareren met als tegenprestatie een reparatie aan een gasfornuis en aan de motorfiets.

En nou wordt die arme Keske, die volledig ter goeder trouw heeft gehandeld, zijn nieuwe topic Wuivende handjes 2, volledig gedeleted omdat hij de boel zit uit te lokken.

Dat doet me denken aan die gast die allerlei klappen aan zijn oren kreeg omdat hij toevallig op de verkeerde plek op een verkeerd tijdstip zich liet horen en zien in een titanenstrijd.

Helaas, als er 2 vechten en jij komt toevallig tussenbeide dan kan het gebeuren dat je nu eenmaal tegen de voor een ander bedoelde klappen aanloopt.

Weet je? ik vind het helemaal niet leuk dat iedereen off topic gaat. Zo blijft er niemand over om mij erop te wijzen dat ik geregeld draadjes off topic weet te brengen. Hallo lui, dat is van mij hoor.... :eek:

@Rovel:

Ja maar Rovel dan? Ja die ook.... Kan die zijn gezicht nog wel laten zien? kweetnie, wat denk jij?

Ja van mij wel. OK.

@Iedereen die zich betrokken voelt:

Zo zijn we het nieuwe jaar toch nog goed begonnen.

Weet je wat? Ik werd vandaag zelfs gevraagd of ik de mods had gewaarschuwd. Ik. Kruimeldief :yes:

Nuh, tuurlijk niet. Hierbij iedereen een rectalificatie. Ik had in dit berichtje meer smilies willen plaatsen, maar dat laat dit board niet toe.

GRTZ

Kruimeldief ;) We weten niet wat we zonder je moeten beginnen, maar vanaf morgen gaan we het toch proberen. :beerchug:

Geplaatst
Als er stront aan de knikker is, is half geocachend Nederland online.

Dus ook hier is de regel van het leedvermaak van toepassing?

Groet,

Maja,

die zich afvraagt wat een Prof en een Geo nogwat met elkaar (niet) hebben..

Geplaatst

Ik wordt hier moe van. Zo moe. En allemaal om niks. Eigenlijk.

Als iedereen ervan overtuigd is dat noch Marja, noch GeoGerard, noch ik, iets opzettelijks vervelends in de zin hadden zullen we het hier dan gewoon maar bij laten?

Geplaatst
Als er stront aan de knikker is, is half geocachend Nederland online.

Dus ook hier is de regel van het leedvermaak van toepassing?

Nou dat weet ik niet. Misschien is het wel om elkaar te helpen in slechtere dagen.

die zich afvraagt wat een Prof en een Geo nogwat met elkaar (niet) hebben..

Nu weet ik dat je eigenlijk niet om uitleg moet vragen bij een afsluitende oneliner, maar ik kan met deze echt geen kant op. Zou ke het willen uitleggen? Mocht je het niet weten, ik hou namelijk van zulke zinnetjes.

GRTZ

Kruimeldief :thumbup: All those who believe in psychokinesis raise my hand.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...