De Roode Loper Geplaatst 20 mei 2010 Geplaatst 20 mei 2010 Kan 'm zo niet vinden maar volgens mij iets in deze trant. Een log is een log als je naam in het logboek staat
De Roode Loper Geplaatst 20 mei 2010 Geplaatst 20 mei 2010 Bij GCX23F Oud? ben je bedonderd, 50 is de helft van 100! Wij hoeven vandaag geen bloemen,we hebben al een oude struik ! Ik ben geen 50, maar 18 met 32 jaar ervaring ! Gisteren nog een jonge roos,Vandaag al een oude doos. Bakker wij hoeven vandaag geen gebak,Wij hebben al een oude taart......... !
Team Professor X Geplaatst 20 mei 2010 Geplaatst 20 mei 2010 Nordic stalking! Maar.......ik begrijp nu ook waarom hij niet meer op dit forum komt. Gek word je ervan
glennenmaik Geplaatst 18 juni 2010 Geplaatst 18 juni 2010 En vandaag nog per mail: Nu pas begrijp ik de bedoeling (denk ik)... Zeg dat dan meteen ;-)
GeoVlinder Geplaatst 24 november 2010 Auteur Geplaatst 24 november 2010 Een opmerking over het ruilen van TB's en geocoins. De cache-eigenaar kan niet verplichten om een TB of coin te ruilen. ALs er TB's of coins in een cache zitten dan mag de vinder ze meenemen en is niet verplicht om ze achter te laten en alleen maar te discoveren als ze zelf geen TB of coin te ruilen hebben. Een coin of TB is geen ruilgoodie. Een coin of TB heeft maar één doel en dat is reizen. Als er een geocacher is die de cache vindt, zelf geen coins of TB's bijz ich heeft, denkt de coins of TB's verder te kunnen laten reizen, dan mag die geocacher ze meenemen. Voor alle duidelijkheid: Het is dan ongepast found it logjes te verwijderen omdat blijkt dat bewuste geocacher er niets voor terug heeft gelegd. Die logjes zullen dan ook zeer zeker teruggezetworden, en desnoods gelocked, door Admins of Reviewers van geocaching.com. 4 oktober 2008 heb ik over dit onderwerp ook al een reviewernote geplaatst bij deze cache en het lijkt erop dat mijn bericht van toen geen effect heeft gehad. Het moet toch niet zover komen dat we deze serie om die reden gaan archiveren? Groet Kruimeldief Groundspeak (Geocaching.com) Geocache Reviewer for The Netherlands. Luxembourg and The Dutch Bases in Afghanistan.
BigFurryMonster Geplaatst 24 november 2010 Geplaatst 24 november 2010 Hallo, Bedankt voor het ter review aanbieden van je geocache. Je cache is door mij gereviewed en wordt morgenvroeg gepubliceerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden