Spring naar bijdragen

Cache - Servers


seahopke

Aanbevolen berichten

Je hebt:

 

Geocaching (grootste ter wereld)

Terracaching (in principe ook wereldwijd) misschien 100 caches in nl

Qualitycaching (nederlands) stuk of 50 caches in nederland

Open caching (vooral duits) ook een stuk of 50

Freecaching geen flauw idee hoeveel in nl maar zullen er niewt veel zijn

Cistes (heel erg groot in met name franstalige landen) 31 in nl (maar wel 61.000 in frankrijk)

de buren (nederlands initiatief) tel 138 puzzels (is de rest weg of kijk ik scheel)

 

Nog wat vergeten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je hebt:

 

Geocaching (grootste ter wereld)

Terracaching (in principe ook wereldwijd) misschien 100 caches in nl

Qualitycaching (nederlands) stuk of 50 caches in nederland

Open caching (vooral duits) ook een stuk of 50

Freecaching geen flauw idee hoeveel in nl maar zullen er niewt veel zijn

Cistes (heel erg groot in met name franstalige landen) 31 in nl (maar wel 61.000 in frankrijk)

de buren (nederlands initiatief) tel 138 puzzels (is de rest weg of kijk ik scheel)

 

Nog wat vergeten?

 

lijkt mij al een aardige opsomming

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik zo zit te tellen is cistes de 2e caching site in de wereld met meer dan 70.000 caches

En terra de 3e maar kan daar geen exact aantal ontdekken maar is meer de indruk van het neuzen op de kaart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan moet je het antwoord wel weten, ik zou ook niet weten welke andere spelvormen en databases er allemaal zijn, laat staan waar die te vinden zijn.

jullie weten niet wie jullie concullegas zijn en hoe zij georganiseert zijn? Lijkt mij toch wel enigzins sterk.

Nee, ik heb wel van enkele gehoord, zoals terra en quality, ben zelfs ooit op de terrasite geweest. Maar ik zou inderdaad niet weten welke er allemaal zijn en hoe dat zit met databases.

 

Is dat echt zo vreemd? Ik heb het al druk genoeg met alleen gcnl, echt geen tijd om me nog in andere dingen te verdiepen. Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik weet dat echt niet. Is denk ik ook niet bij te houden er zijn zoveel gps spellen.

 

Maar misschien ligt het aan mijn haarkleur? :thumbup:

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wellicht kun je die vraag dan bij terra stellen...

atari je kan toch gewoon antwoordt geven.

was niet vervelend bedoeld hoor, maar als ik wil weten wat terracaching gebruikt, dan vraag ik daar. Ik weet het namelijk gewoon niet...

 

Ik ga ook niet bij de buren rechts vragen wat de buren links vanavond eten... Als ik dat wil weten vraag ik dat wel aan de buren links, misschien weten de buren rechts het wel, maar de meest logische en rechtstreekse manier is toch echt om dan de buren links te vragen... Of ben ik nou gek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of ben ik nou gek?

 

 

Wil je een eerlijk of liev antwoord :blush:

euh... normaal zou ik zeggen, doe het eerlijke, maar ik weet niet of ik dat wil horen....

 

voor de rest wil ik zeggen dat we aardig :) aan het raken zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt:

 

Geocaching (grootste ter wereld)

Terracaching (in principe ook wereldwijd) misschien 100 caches in nl

Qualitycaching (nederlands) stuk of 50 caches in nederland

Open caching (vooral duits) ook een stuk of 50

Freecaching geen flauw idee hoeveel in nl maar zullen er niewt veel zijn

Cistes (heel erg groot in met name franstalige landen) 31 in nl (maar wel 61.000 in frankrijk)

de buren (nederlands initiatief) tel 138 puzzels (is de rest weg of kijk ik scheel)

 

Nog wat vergeten?

 

Grappig, alle andere sites dan geocaching.com zetten HELEMAAL geen zoden aan de dijk!

Maar dat was al bekend toen men wegliep bij .com en het zelf beter dacht te kunnen doen!

Alleen de franse versie loopt goed, maar dat komt omdat een fransman direct bij het ontstaan van de amerikaanse caches zijn chauvinistische blik met ideeën opentrok en een goeie tegenhanger lanceerde in Frankrijk. Maar dan ook alleen in Frankrijk.....

Ach ja, waar hebben we het toch weer over. Het is mooi weer......ga toch cachen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

QUOTE(BaJo @ May 20 2010, 22:22:50 ) *

Je hebt:

 

Geocaching (grootste ter wereld)

Terracaching (in principe ook wereldwijd) misschien 100 caches in nl

Qualitycaching (nederlands) stuk of 50 caches in nederland

Open caching (vooral duits) ook een stuk of 50

Freecaching geen flauw idee hoeveel in nl maar zullen er niewt veel zijn

Cistes (heel erg groot in met name franstalige landen) 31 in nl (maar wel 61.000 in frankrijk)

de buren (nederlands initiatief) tel 138 puzzels (is de rest weg of kijk ik scheel)

 

Nog wat vergeten?

 

 

lijkt mij al een aardige opsomming

Bedankt :thumbup:

Dan moet je het antwoord wel weten, ik zou ook niet weten welke andere spelvormen en databases er allemaal zijn, laat staan waar die te vinden zijn.

jullie weten niet wie jullie concullegas zijn en hoe zij georganiseert zijn? Lijkt mij toch wel enigzins sterk.

Och, dat weet ik niet. Waarom zou je je verdiepen in allerlei afsplitsingen als je je keus allang geleden hebt gemaakt?

 

 

Interesse!

 

 

Buiten het oud zeer uit het verleden van GC waardoor die afsplitsingen zijn voortgekomen denk ik dat het voor iemand als mij het interessant is om de andere clubs die er nu feitelijk zijn, te bekijken omdat die zich inmiddels ook verder hebben ontwikkeld.

 

Naar mijn mening:

Andere sites hebben dingen waar Gc.nl bijvoorbeeld minder sterk in is, het ontwikkelen van applicaties bijvoorbeeld of iets dat GC.nl niet heeft: een overzicht op één pagina waarop je je found's zowel van gc als van tc vermeld staan, maar vooral ook omdat niet alle caché's op de gc servers vermeld staan: de caché's van Terracaching kan je niet via de gc-servers benaderen.

 

Omdat de meesten via GC zijn begonnen en hier hun site ooit vermeld hebben weet men hier ook de meeste groepen te benoemen, iemand die z'n eigen site is begonnen zal niet omkijken naar wat anderen doen, die is alleen bezig met zijn eigen ding.

 

Wel moet ik toegeven dat ik graag de berichten van en over Barney lees, ik vind 't jammer dat hij hier niet meer komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of ben ik nou gek?

 

 

Wil je een eerlijk of liev antwoord :lol:

euh... normaal zou ik zeggen, doe het eerlijke, maar ik weet niet of ik dat wil horen....

 

dit vind ik nu een eerlijk antwooord. . :thumbup:

bewerkt door sukor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...