de tuutjes Geplaatst 10 mei 2010 Geplaatst 10 mei 2010 Hoi mijn oregon staat nettjes op tijd maar als ik thuis kom om mijn cache visits bij te werken. Kom ik er achter dat de tijd op het display en de tijd van het cachvisit bestand je een tijd verschil heeft. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen. vriendelijk dank Maarten van de tuutjes
topzoekertje Geplaatst 10 mei 2010 Geplaatst 10 mei 2010 Komt dat niet omdat in het cache-visited bestand de UTC wordt gebruikt ? Deze wijkt in de zomer 2 uur van onze tijd af.
GoudHaartje Geplaatst 10 mei 2010 Geplaatst 10 mei 2010 Komt dat niet omdat in het cache-visited bestand de UTC wordt gebruikt ? Deze wijkt in de zomer 2 uur van onze tijd af. Ik heb hetzelfde probleem. Het tijdsverschil is niet precies 2 uur. Ik weet zo ff niet hoeveel wel precies omdat ik niets meer met de tijden doe. Ik heb het ook al eerder op het forum gezet en toen wist eigenlijk niemand waarom dat verschil er is.
Team Tabak Geplaatst 10 mei 2010 Geplaatst 10 mei 2010 Het klopt. Ik heb al van alles geprobeerd om de tijd gelijk te krijgen met onze "Amsterdamse" tijd, maar het lukt me niet. Als het bewust is gedaan door Garmin, dan begrijp ik de gedachte erachter niet. Maar het zou ook een programmeerfoutje kunnen zijn. Wellicht komt er ooit nog wel eens een update, waardoor de tijd weer gelijk komt.
Aanbevolen berichten