Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoe kan ik de volgorde wijzigen in een submenu? Volgens mij niet bij gewone instellingen.

Een veelvoorkomende handeling bij geocachen is een nieuw coördinaat invoeren en erheen navigeren.

De makkelijkste manier is: (volgens mij)

Markeer Waypoint, Opslaan en bewerken, Wijzig locatie, Groen vinkje, Bekijk kaart, Ga.

Maar na het wijzigen van de locatie moet je eerst 2x op het volgende scherm pijltje klikken om bij de optie Bekijk kaart te komen.

Het zou veel handiger zijn als je deze menu opties ook in een eigen volgorde zou kunnen zetten en dus de optie Bekijk kaart ook in het eerste scherm.

Is er misschien een mogelijkheid om dit ergens buiten de gewone instellingen om in het systeem aan te passsen?

Ik heb Garmin USA en NL al hierover een mail gestuurd, maar het blijft stil.

Geplaatst
De makkelijkste manier is: (volgens mij)

Markeer Waypoint, Opslaan en bewerken, Wijzig locatie, Groen vinkje, Bekijk kaart, Ga.

En zo werkt het bij de 550 wel .. kwestie van een andere software versie?

Geplaatst (bewerkt)

Meelhopper schrijft ook niet dat het niet werkt, alleen dat het omslachtig werkt op die manier. Volledig mee eens, maar ook ik ken geen andere manier. Laten we hopen dat ze je mails snel opvolgen, volgens mij hebben meer mensen die klacht/wens neergelegd.

bewerkt door ShadowXs
Geplaatst

Klopt wat ShadowXs schrijft. Het werkt wel goed maar het kan slimmer.

En ik dacht dat er slimme jongens bij Garmin werkten. :-)

Soms heb je achterdeurtjes om in het systeem van de gps te komen. Misschien kan er daar wat gesleuteld worden.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...