Spring naar bijdragen

Als Groep Caches Leggen Door Nl


Mon-Roe

Aanbevolen berichten

Wij willen als geocachende camperaars (dus mensen met een camper die aan geocachen doen) caches (multies) uitzetten die beginnen op camperplaatsen in Nederland. Hierdoor krijg je een leuk netwerk van caches en voor de mensen met een camper een leuke tocht vanaf hun overnachtingsplek.

 

Mag je nu als groep zijnde caches neerleggen en gezamenlijk het onderhoud doen? Op dit moment is er al belangstelling van zeker 10 teams door een groot gedeelte van Nederland.

 

Mochten er hier nog camperaars zijn die ook interesse hebben, dan horen we dat graag. Op dit moment zijn we bezig met de inventarisatie van wat wel kan en wat niet en het is de bedoeling dat we na de zomervakanties hiermee aan de slag gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zolang de caches aan de voorwaarden voldoen, moet dit mogen, denk ik. Maar de enige die daar met zekerheid antwoord op kan geven of dat jullie plan mag, is de reviewer.

De reviewer heb ik enkele dagen terug via Twitter dezelfde vraag voorgelegd en tot op heden nog geen reactie. Ik zal nog een poging wagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je geen reactie krijgt, kan dat zijn omdat het antwoord op je vraag ergens te vinden is.

 

Ik denk of je nu een individu bent of een groep, zolang je aan de voorwaarden voldoet en waardige caches neerlegt, er voor de reviewer geen rede zal zijn om het niet goed te keuren.

 

Je kan altijd 1 cachepagina aanmaken en daar in de reviewernote je vraag stellen. Die leest de reviewer zeker, wanneer je de cache ter review aanbiedt.

 

Lees de voorwaarden voor het leggen ve cache en ik denk dat je het antwoord zelf wel weet. Ik kan niet beoordelen of de groep cachers in staat is tot plegen van onderhoud bijv., jullie zelf als het goed is wel.

 

Succes in ieder geval met de campercaches, klinkt leuk! :blink:

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

de naam die bij geocaching.com wordt geregistreerd is niet perse de naam van 1 persoon. Natuurlijk mag je een cache maken en onderhouden als 1 groep. Waar je op moet letten is dat je voldoet aan de regels voor onderhoud (en natuurlijk plaatsing) van de cache. BV jullie wonen in Limburg en plaatsen een cache in Groningen. Dan heb je 2 opties

1) 1 van jullie woont ook in groningen en onderhoud de cache

2) je vraagt een cacher in de buurt deze te onderhouden en je geeft de naam door aan de reviewer

 

Eigenlijk kan het niet simpeler

 

John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Isala Delta serie tussen Zwolle en Kampen is neergelegd door een groepje cachers onder de verzamelnaam StichtingMorekop

 

Wat overigens een geweldige serie is (meest traditionals) die je bijna alleen op de fiets kunt doen en langs prachtige plekjes gaat. En daar doen we het voor :thumbup:.

Ik wil maar zeggen dat ik hoop dat de genoemde campercaches op plekken gelegd worden die de moeite waard zijn. Dus niet op carpoolplaatsen, bij electriciteitshuisjes, etc. :crybaby:

bewerkt door De Armadillo's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil maar zeggen dat ik hoop dat de genoemde campercaches op plekken gelegd worden die de moeite waard zijn. Dus niet op carpoolplaatsen, bij electriciteitshuisjes, etc. :crybaby:

Je hoeft ze niet te gaan doen, niemand die het je verplicht :blush::lol1:

Maar waarom al gelijk zo negatief, ze worden door verschillende mensen neergelegd die de omgeving daar kennen en het worden geen traditionals, maar multi's, met de bedoeling om de camperaar die de camperplaats bezoekt meer van de omgeving te laten zien, dat kan zijn natuur, maar ook een dorp of een stad.

bewerkt door Mon-Roe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil maar zeggen dat ik hoop dat de genoemde campercaches op plekken gelegd worden die de moeite waard zijn. Dus niet op carpoolplaatsen, bij electriciteitshuisjes, etc. :crybaby:

Je hoeft ze niet te gaan doen, niemand die het je verplicht :blush::lol1:

Maar waarom al gelijk zo negatief, ze worden door verschillende mensen neergelegd die de omgeving daar kennen en het worden geen traditionals, maar multi's, met de bedoeling om de camperaar die de camperplaats bezoekt meer van de omgeving te laten zien, dat kan zijn natuur, maar ook een dorp of een stad.

Klinkt goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...