Spring naar bijdragen

Afscheid Venniper Cz


Aanbevolen berichten

Ik kon niet antwoorden op de mededeling dat Venniper Cache Zoekers stopt als moderator.

Ik ben nog niet zo ervaren maar moderator zijn lijkt me:

A-een klus,

B-niet altijd leuk,

C-nodig en goed dat ze er zijn.

 

Daarom van mijn kant dank voor het werk.

En ook een vraag: komt er een bedankje of hoe gaat dat in deze wereld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik kon niet antwoorden op de mededeling dat Venniper Cache Zoekers stopt als moderator.

 

Klopt, het mededelingenbord is een 'alleen lezen" subforum, waar slechts mededelingen geplaatst kunnen worden door admins en moderators.

 

Vaak is het ook het geval dat degene die zich aanmelden als teamlid, danwel afscheid nemen hiervoor een welkoms- c.q. afscheidsbericht start,

maar het is ook prima dat je een nieuw topic gestart bent om hier aandacht aan te besteden, zodat er gereageerd kan worden op het afscheid.

 

Inderdaad wordt bij start / afscheid van een teamlid hier ook door het team aandacht aan besteed (teamlid wordt welkom geheten c.q. bedankt voor de samenwerking bij afscheid)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry voor iedereen die ik nu op onzichtbaar heb gezet maar ik probeer het nog een keer:

 

Dit draadje gaat over het afscheid van VCZ en niet over iets anders.

 

Mocht je er over willen discussiëren PB zijn welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie wat reacties in mijn rss feed. Het was bepaald niet mijn bedoeling om hier enige discussie te starten. Niet over de venniper cache zoekers en ook niet over modereren in het algemeen. Als iemand vrijwilligerswerk heeft gedaan verdient dat een bedankje. Dat was mijn insteek; niet meer en niet minder.

Misschien is het beter om dit draadje weer te verwijderen.

Als een van de moderators het daarmee eens is heeft deze mijn toestemming.

Toestemming is waarschijnlijk niet nodig maar als topic starter mag ik er wel wat van vinden lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie wat reacties in mijn rss feed. Het was bepaald niet mijn bedoeling om hier enige discussie te starten. Niet over de venniper cache zoekers en ook niet over modereren in het algemeen. Als iemand vrijwilligerswerk heeft gedaan verdient dat een bedankje. Dat was mijn insteek; niet meer en niet minder.

Misschien is het beter om dit draadje weer te verwijderen.

Als een van de moderators het daarmee eens is heeft deze mijn toestemming.

Toestemming is waarschijnlijk niet nodig maar als topic starter mag ik er wel wat van vinden lijkt me.

Je actie is prima hoor en het is m.i. niet nodig het topic te verwijderen.

 

Helaas zijn er enkele personen die menen altijd commentaar te moeten leveren op het moderatiebeleid, en een draadje over een moderator die afscheid neemt is voor hen een kans om daar weer even lekker voor te gaan zitten.

 

We houden deze personen wel in de gaten, we weten wie het zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...